מרגש: גויסו למעלה ממיליון שקלים ליתומים, שאיבדו את אמם היום

מיזם גיוס המונים עלה היום על מנת לסייע לילדים של תמר לוי-פרץ ז"ל, שנפטרה היום עקב הידבקות מנגיף הקורונה. הילדים היו כבר יתומים מאביהם וכעת נותרו לבדם, במהלך מספר שעות גויסו למעלה ממיליון שקלים לרווחת הילדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/20 23:11 ו בניסן התשפ

מרגש: גויסו למעלה ממיליון שקלים ליתומים, שאיבדו את אמם היום
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בישראל פתחו את הלב והכיס: הציבור הישראלי גייס בתוך 9 שעות בלבד סכום של של למעלה ממיליון שקלים למען היתומים של תמר לוי-פרץ ז"ל. האם נפטרה היום בשעות הצהריים המוקדמות מנגיף הקורונה, לאחר מאבק חייה, והייתה לאישה ה-18 בישראל שנפטרה מהנגיף. לוי-פרץ הייתה אמא לשני תאומים בני ארבע, שהתייתמו אף מאביהם כשהיו בני מספר חודשים בודדים.

לישראלים רבים כאב לשמוע על שני הקטנים שהפכו ליותמים מאב ואם, בגיל כל כך צעיר, וערכו גיוס המונים למען השניים. היוזמה החלה בלוד, שם התגוררה לוי-פרץ, וראש העיר, יאיר רביבו, אף ביקש שתוך 30 יגיעו לסכום של 1.8 מיליון שקלים. אלא שהאירוע נגע בלבם של רבים וכבר עד השעה 22:00 גיוסו 1.1 מיליון שקלים.  

המשפחה אף מסרו תגובה לוואינט על המעשה הנדיב: "זה מדהים, אנחנו אסירי תודה לכל עם ישראל. אנחנו בהלם והעם הזה מוכיח כמה הוא טהור. אנחנו אמנם שבורים אבל נקום ונגדל את שניהם עם כל האהבה שבעולם". לוי- פרץ הובאה היום למנוחות בלוויה מצומצמת, כנדרש, והייתה לאישה הצעירה ביותר בישראל שהלכה לעולמה בעקבות המחלה.