ראשי מועצת יש"ע במכתב לנתניהו: "עגן בקווי היסוד של הממשלה החלת ריבונות מיידית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן"

במכתב בהול ששולחים ראשי מועצות יש"ע מבקשים החתומים מראש הממשלה לעגן את החלת הריבונות בקווי היסוד של הממשלה שתקום. "הגיע העת לעשות צדק היסטורי, ולשים קץ לאפלייתם של חצי מיליון אזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/20 12:54 ו בניסן התשפ

ראשי מועצת יש"ע במכתב לנתניהו: "עגן בקווי היסוד של הממשלה החלת ריבונות מיידית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן"
נתניהו. מכתב בהול לעיגון הריבונות, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

ראשי המועצות במועצת יש"ע הוציאו היום (ג') מכתב בהול לראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת על רקע גיבוש קווי היסוד של הממשלה שעתידה לקום. במכתב, קוראים ראשי הרשויות לראש הממשלה להחיל את הריבונות הישראלית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן מיד עם הקמת הממשלה.

"בשלב גיבוש הממשלה החדשה", כותבים במועצת יש"ע, "אנו שבים וקוראים לך לא להחמיץ את ההזדמנות ההיסטורית שהובלת, ולהביא לידי מימוש את המחויבות שלך לאזרחי ישראל ואת כל ההישגים שהשגת, על ידי החלת החוק הישראלי ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

"בשנה האחרונה עשינו יחד אתך כברת דרך ארוכה לקידום החלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון. עמדנו לצידך ותמכנו בך. ניצבנו ביישובים, בירושלים ובוושינגטון וברכנו מכל מקום על פעילותך להחלת החוק הישראלי על האזורים הללו", כותבים ראשי הרשויות. ומוסיפים: "כמי שעמדנו לצידך בכל מערכות הבחירות האחרונות, אנו מצפים שתעגן בקווי היסוד של הממשלה החלת ריבונות מיידית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן, מיד עם הקמת הממשלה. הגיע העת לעשות צדק היסטורי, ולשים קץ לאפלייתם של חצי מיליון אזרחי ישראל החיים בלב ארץ התנ"ך".