חולה קורונה קפץ מחלון הקומה השלישית בבית החולים, מצבו קשה

גבר בן 34 שהגיע לבית החולים פורייה, נמצא הבוקר שרוע על כביש בית החולים לאחר שקפץ מחלון הקומה השלישית. הגבר יזדקק לניתוח, במשטרה חוקרים את נסיבות המקרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/20 10:38 ו בניסן התשפ

חולה קורונה קפץ מחלון הקומה השלישית בבית החולים, מצבו קשה
בית חולים. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

חולה בן 34 שנדבק בנגיף הקורונה, החליט לקפוץ מחלון הקומה השלישית בבת החולים פורייה בו טופל ונמצא הבוקר שרוע על כביש בית החולים כשמצבו קשה. על פי הרעכות הרופאים במקום, הגבר יזדקק לניתוח כדי להתרפא מפצעיו. 

על פי בית החולים, הגבר הגיע לבית החולים למחלקה הייעודית לפני כשבוע, לאחר ששהה בבידוד ביתי. במהלך זמן האשפוז החולה שוחח מספר פעמים עם העובדת הסוציאלית במחלקה, אולם במשטרה חוקרים את נסיבות המקרה, שהובילו את החולה לקבל את ההחלטה הקשה. 

"אנו חוזרים ומתריעים מפני ההשלכות הנפשיות הקשות שעלולות להתרחש בעקבות התפרצות הנגיף וקוראים לממשלה להקים לאלתר מערך היגוי פסיכיאטרי לאומי. אנו קוראים לציבור לא להסס להשתמש במוקדי השיחה והצ'ט של ער"ן וסה"ר, שכן אמנם המצוקה והחרדה הן תגובות טבעיות ומשותפות לכולם, אך תחושת סבל חריגה ראויה להערכה ועזרה מקצועית"  אמר בשיחה לחדשות 12 ד"ר צבי פישל, יו"ר איגוד הפסיכיאטריה של ההסתדרות הרפואית.

נזכיר, כי אין זה המקרה החריג היחיד שנעשה על ידי חולי קורונה. לפני כשבועיים דיווח בית חולים וולפסון בחולון כי חולה קורונה ניסה לברוח מהאגף המבודד בו שהה, אולם נעצר על ידי הכוחות במקום. עוד לפני כן, חולה קורונה נוסף ברח מבית החולים בו שהה ונעצר על ידי משטרת ישראל בעודו שוהה ברכבת ישראל, סמוך לתחנת אוניברסיטת בן גוריון.