יו"ר ועדת הקורונה: מאות סטודנטים לסיעוד יסייעו מיידית למערכת הבריאות

חבר הכנסת עופר שלח, יו"ר הוועדה המיוחדת לטיפול בנגיף, בישר כי מאות סטודנטים שסיימו את לימודיהם יגדילו את כוח האדם של מערכת הבריאות, שנקלעה למצוקה. הסטודנטים יקבלו אישור עבודה זמני, כשבהמשך יעבדו כמתנדבים תחת צו שכר

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 31/03/20 10:22 ו בניסן התשפ

יו"ר ועדת הקורונה: מאות סטודנטים לסיעוד יסייעו מיידית למערכת הבריאות
שלח. מגדיל את כוח האדם במערכת הבריאות, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

יו"ר ועדת הקורונה, חבר הכנסת עופר שלח (יש עתיד) מודיע הבוקר (ג') כי מאות סטודנטים שסייימו את לימודיהם לתואר בסיעוד יכנסו באופן מיידי תחת עול המשבר הפוקד את מערכת הבריאות ויסייעו לצוותים הרופאיים. בדברים שאמר היום שלח הסביר כי הסטודנטים יקבלו אישור עבודה זמני ולאחריו יעבדו כמתנדבים עם שכר שיקבלו בהמשך. 

"בעקבות פעילות הוועדה והרעיון של ח"כ אוסאמה סעדי, קיבלתי עכשיו הודעה ממנכ"ל משרד הבריאות שמאות סטודנטים לסיעוד שסיימו לימודיהם, יכנסו באופן מידי לסייע למערכת נוכח המחסור בידיים עובדות. הם יקבלו תחילה אישור זמני, ולאחר מכן כמתנדבים תחת צו שיקבלו שכר אחר-כך" אמר שלח.

צפו בדברים: 

נזכיר, כי מניין הנדבקים בישראל המשיך לטפס גם הבוקר, כאשר נכון לשעה 9:00 משרד הבריאות עדכן כי המניין עומד על 4,831 איש, מתוכם 83 נמצאים במצב קשה ונלחמים על חייהם. עוד קודם לכן בית החולים אסף הרופא מסר כי נקבע מותן של שתי נשים שנדבקו בנגיף, בנות 49 ו- 50.