ח"כ פנינה תמנו-שטה עוברת מיש עתיד ל'חוסן לישראל'

ח"כ פנינה תמנו -שטה, עוזבת את "יש עתיד", תתמוך בממשלה, ותעבור ל"חוסן לישראל". "סומכת על הרמטכ"ל וח"כ בני גנץ שבאמת עבורו ישראל לפני הכל, ואהיה לו לעזר כשליחה ונבחרת ציבור". ח"כ יברקן בתגובה: "החלטה נכונה"

חדשות כיפה גלעד ארליך, חדשות כיפה 29/03/20 09:21 ד בניסן התשפ

ח"כ פנינה תמנו-שטה עוברת מיש עתיד ל'חוסן לישראל'
צילום: Miriam Alster/Flash90

ח"כ פנינה תמנו-שטה (כחול לבן) צפויה לבקש בדיון היום (א') בוועדה המסדרת לעבור מ'יש עתיד' ל'חוסן לישראל' ולהצטרף לקואליציה. תמנו-שטה הביעה תמיכה במהלך של גנץ להצטרף לקואליציה, ואמרה בשיחות עם מקורביה כי לפיד עושה טעות בכך שאינו מצטרף לממשלה.

ח"כ תמנו - שטה כתבה כי "החלטתי להישאר בכחול לבן במסגרת חוסן לישראל ולתת גיבוי מלא לראש המפלגה, ח"כ בני גנץ, בממשלת האחדות שתוקם בקרוב. גנץ הוא מנהיג ששם את ישראל לפני הכל וזו לא סיסמא אלא עובדה".
לדבריה, "אני מאמינה שבעת המורכבת הזו הן בשל משבר הקורונה, הפלונטר הפוליטי והשסעים החברתיים, האינטרס הציבורי הוא ממשלת אחדות שתתפקד בצורה מיטבית מול האתגרים העומדים לפנינו למען ישראל. חונכתי על ערבות הדדית ואחדות העם ואני בוחרת בדרך הזו מתוך הבנה שאנחנו חייבים ללכד ולאחד את החברה הישראלית בעת הקשה הזו".

סיימה בתודה ליאיר לפיד, יו"ר יש עתיד ולפעילי וחברי המפלגה, אך כתבה כי בעקבות דעתה כי בעת הזאת, יש צורך בכניסה לממשלת אחדות, היא נפרדת מהם, למרות ה"קושי שבעזיבת ביתה הפוליטי הראשון".

ח"כ גדי יברקן בירך את ח"כ פנינה תמנו על החלטתה, "פנינה כל הכבוד! החלטה נכונה יש לנו הרבה מה לעשות ביחד בקואליציה. בהצלחה וברוכה הבאה!".