ליברמן על הממשלה המסתמנת: "לא ניתן לקנות אותנו"

יו"ר ישראל ביתנו דחה את הטענות לפיהן ישראל ביתנו תשקול להצטרף לממשלת האחדות, ואמר כי "הממשלה שעומדת לקום אינה ממשלת אחדות, אלא ממשלת נתניהו עם הגוש חרדי-משיחי אליהם מצטרפת 'חוסן לישראל'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/20 22:10 ג בניסן התשפ

ליברמן על הממשלה המסתמנת: "לא ניתן לקנות אותנו"
אביגדור ליברמן, צילום: אבשלום שושוני, פלאש 90

אחרי ראיון שהעניק הערב (מוצ"ש) להילה קורח בחדשות 13, ממנו השתמע כי מפלגתו תשקול כניסה לממשלה בהמשך, דחה יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, את הדברים בפוסט בפייסבוק, והבהיר כי מפלגתו "תשרת את עם ישראל מהאופוזיציה".

"השבוע "ישראל ביתנו" הוכיחה שוב שאצלה מילה זו מילה", כתב ליברמן. "יש לנו דרך, יש לנו עקרונות ויש לנו תפיסת עולם. לא ניתן לקנות אותנו לא בתפקיד שר ולא בתפקיד יו"ר ועדה, ובניגוד לאחרים אין בכוונתנו לסטות מהדרך שלנו ומההבטחות לציבור שבחר בנו.

על עמדת מפלגתו כתב מי שגרר את ישראל לשלוש מערכות בחירות: "לפני כשלושה שבועות הצגנו את תנאי הסף שלנו לכניסה לממשלה. תנאים, שגנץ קיבל והליכוד דחה. ולכן המלצנו לנשיא על גנץ כמועמד להרכיב ממשלה. אולם תנאים אלו אינם מתיישבים עם תפיסת העולם של המפלגות החרדיות והמשיחיות בקואליציה המתגבשת".

לדברי ליברמן, "הממשלה שעומדת לקום אינה ממשלת אחדות, אלא ממשלת נתניהו עם הגוש חרדי-משיחי אליהם מצטרפת מפלגת חוסן לישראל. לכן, "ישראל ביתנו" תשרת את עם ישראל מהאופוזיציה, שזאת גם זכות גדולה. 

בהתייחס למשבר הקורונה הבהיר ליברמן כי אם יהיה צורך מפלגתו תתמוך בממשלה: "בנוגע למשבר הקורונה והמשבר הכלכלי - נתייחס לגופו של עניין. במידה והממשלה תוביל מהלכים נכונים, בשני תחומים אלה, נתמוך בה. במידה ונחשוב שהצעדים אינם מספקים, נתנגד".