דיון בראשות נתניהו: המטרה - סגר מלא לשלושה שבועות

ראש הממשלה מעוניין להטיל סגר מלא על ישראל, למשך שלושה שבועות, ולצמצם את פעילות המשק לעשרה אחוזים מכוחו. הערב יתקיים דיון כלכלי ומחר צפויה ליפול ההכרעה הסופית

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/20 20:22 ג בניסן התשפ

דיון בראשות נתניהו: המטרה - סגר מלא לשלושה שבועות
סגר כללי בדרך. כביש 1 היום, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לקראת החמרת ההגבלות בישראל. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יכנס הערב (מוצ"ש) דיון בראשותו, שיעסוק בהשלכות הכלכליות והרפואיות של הגבלות התנועה והעבודה שהוטלו על ישראל, במסגרת המאמצים לבלימת התפשטות הקורונה. נתניהו מעוניין להדק את ההגבלות, ולהטיל סגר מלא על ישראל, למשך שלושת השבועות הקרובים.

המספר עולה: 3,460 חולי קורונה בישראל

המשמעות של צעד כזה היא החמרת ההגבלות על פעילות המשק, וצמצום הפעילות בשוק העבודה לעשרה אחוזים בלבד, במסגרת מה שנקרא "משק לשעת חירום". צעד כלכלי שיהווה מכה קשה מאוד למשק הישראלי. נתניהו הורה למשרד האוצר להכין תכנית לשיקום המשק לאחרי הסגר, ולהגיש לו אותה עד הערב.

באוצר חוששים מהחמרת ההגבלות, ומתנגדים להן בתוקף, בשל החשש למכה אנושה למשק, ובמשרד הבריאות דוחפים בכל הכוח להטלת סגר מלא ולהחמרה ככל האפשר של ההגבלות, כשמי שיצטרך לקבל את ההחלטה הסופית הוא ראש הממשלה נתניהו. ההכרעה הסופית צפויה ליפול מחר בבוקר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן