ראשי כלל הדתות בירושלים מתאחדים לתפילה נגד הקורונה

ראשי הדתות בירושלים ובמדינת ישראל, בתפילה משותפת מהעיר הקדושה לכולם, ירושלים, למען בריאות עמי העולם. ראש העיר: "נגיף הקורונה מפיל חללים רבים בעולם כולו, והוא לא מבחין בין דתות כל אחד יישא תפילה אל אלוקיו, וידעו כל העמים כי השם אלוקינו השם אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/20 17:39 א בניסן התשפ

ראשי כלל הדתות בירושלים מתאחדים לתפילה נגד הקורונה
ראשי כל הדתות בירושלים, צילום: לע"מ

נגיף הקורונה, מביא גם לדברים טובים בישראל והפעם איחוד של כלל ראשי הדתות בירושלים. ראש העיר ירושלים,משה ליאון, אירח היום את ראשי כל הדתות בירושלים לתפילה לבריאות תושבי העולם. ביוזמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון, התכנסו היום ראשי כל הדתות, בלשכתו ונשאו תפילה לבריאות אנשי העולם, בעקבות המשבר העולמי והמשך התפרצות נגיף הקורונה.

צילום: לע"מ

ראש העיר נשא דברים: "נגיף הקורונה מפיל חללים רבים בעולם כולו, והוא לא מבחין בין דתות, מדינות, לאומים או יבשות. הסכנה מרחפת מעל כולם, וכך גם האחריות חלה על כולנו, על כל אחת ואחד מאיתנו. כל אחד יישא תפילה אל אלוקיו, וידעו כל העמים כי השם אלוקינו השם אחד".

צילום: לע"מ

המעמד המרגש התקיים אל מול נופה המרהיב של ירושלים. ראשי כל הדתות שהתאחדו התפללו לבריאות החולים ובתקווה שהקורונה שהשביתה את העולם כולו, תמוגר. במעמד השתתפו רבני העיר ירושלים: הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר והרב אריה שטרן; השייח הדרוזי מואפק טאריף; הפטריארך תיאופולוס ה – 3, הפטריארך בפועל – פייר בטיסטה פיצאבלה, הפטריארך הארמני – נוראן מניג'ואן הקוסטוס פרנסיסקו ביטון; ; השייח מוחמד כיוואן השייח אטל אטרש.

במהלך האירוע נשאו ראשי הדתות ברכות, והאירוע הסתיים בשירת: עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן