הקורונה בעולם: במוסקבה סוגרים חנויות, מאמץ לאומי בבריטניה לבלימת הנגיף

הרשויות במוסקבה הודיעו על סגירת כלל החנויות החל משבת, למעט סופרים. בבריטניה, יותר מחצי מיליון אזרחים התגייסו לסייע למערכות הבריאות במיגור הנגיף. ברשות הפלסטינית מדווחים על נדבקים נוספים, יממה לאחר מקרה המוות הראשון

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 26/03/20 10:46 א בניסן התשפ

הקורונה בעולם: במוסקבה סוגרים חנויות, מאמץ לאומי בבריטניה לבלימת הנגיף
ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נגיף הקורונה גובה אלפי קורבנות בעולם, ומביא את הרשויות לנקוט בשורה של צעדים על מנת למגר את הנגיף. על פי דיווח של כאן 11, הרשויות במוסקבה החליטו לסגור את כלל החנויות החל מיום שבת הקרוב, למעט הסופרים והחנויות בעיר, שישארו פתוחים לצרכנים בעיר הבירה.

במקביל, גם בבריטניה נלחמים בנגיף. על פי דיווחים זרים משרד הביראות הבריטי מעדכן כי יותר מחצי מיליון אזרחים מתנדבים לסייע במאמץ מערכות הבריאות המקומיות לבלימת הנגיף, ומסייעים במאמץ הבריטי. נזכיר כי אמש דווח כי הנסיך הבריטי צ'ארלס נאלץ להיכנס לבידוד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

בספרד גם כם החלו לספור אבידות רבות בשל התפשטות הנגיף. במדינה האירופית דווח אמש על לא פחות מ - 738 בני אדם נוספים מתו מנגיף הקורונה ב-24 השעות האחרונות. לפי הדיווח מספר הנדבקים בספרד עלה בתוך יממה בכמעט 8,000 ועומד על כ-47,610, כך על פי "סוכנויות הידיעות".

בתוך כך, ברשות הפלסטינית מדווח כי מספר הנדבקים בנגיף ממשיך לטפס, זאת לאחר שעוד 13 תושבי הרשות אובחנו כנשאים של הנגיף. על פי הדיווח, הנדבקים החדשים הם בני אותה משפחה של האישה בת ה- 65 שמתה אמש מהנגיף והיתה הראשונה ללכת לעולמה עקב הידבקות במחלה. בנוסף, מספר המאובחנים בגדה הגיע ליותר מ- 80 בני אדם.