לפי החלטת ראש המועצה: הישוב אלפי מנשה יהיה סגור לכניסת תושבים מן החוץ

לא מחכה להנחיות הממשלה: שי רוזנצוויג, ראש מועצת אלפי מנשה סוגר את שערי הישוב. כניסה ויציאה יותרו רק של תושבים, למעט החרגות בטיפול באופן אישי

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/20 18:33 כט באדר התשפ

לפי החלטת ראש המועצה: הישוב אלפי מנשה יהיה סגור לכניסת תושבים מן החוץ
קורונה, צילום: פלאש 90

ראש מועצת אלפי מנשה, שי רוזנצוויג, הודיע בדף הפייסבוק הרשמי של המועצה כי החל ממחר (חמישי 26.3), תתאפשר כניסה ליישוב רק לתושבי אלפי מנשה עם החרגות אישיות, מתוך הבנה כי הממשלה צפויה לקדם זאת בימים הקרובים. 

"אני לא מתכוון להמתין שהמדינה תחליט עבורי, בריאותכם ובריאות משפחותיכם היא הדבר החשוב ביותר עבורי. ברור לי שיהיה קשה, בהתחלה יעבוד מוזר ומתסכל קצת, נחלק מדבקות בש.ג, נשתפר תוך כדי תנועה ונעזור למנוע או לפחות לצמצם ככל הניתן את התפשטות נגיף הקורונה ביישוב", הסביר רוזנצוויג.

המשמעות היא שרק תושב הישוב יורשה להיכנס אך כל מי שאינו תושב ייתבקש לחזור על עקבותיו. ראש המועצה טען כי הוא מבין שזה צעד חריג : "אני מבין שמדובר בצעד קשה מאוד, לא משהו שקרה בעשרים שנים האחרונות אבל, לנגד עיניי עומדת בראש ובראשונה בריאותכם, בריאות היקרים לכם ואני נחוש לצמצם את התפשטות הנגיף ביישוב ככל הניתן, כולנו עוקבים אחר המספרים, סטטיסטית זה כנראה יגיע גם אלינו, עניין של ימים".

לבסוף ראש המועצה חשף:"גם אני אישית עברתי בדיקה לגילוי קורונה לאחר שאחד העובדים הלא קבועים במועצה, תושב אשקלון, נדבק במחלה בעצמו ואני ממתין לתשובה, אני מרגיש מצויין ואעדכן אתכם".