תפילה עולמית נגד נגיף הקורונה: הצטרפו לשידור החי

נגיף הקורונה ממשיך לגבות קורבנות מסביב לעולם וגם בישראל, הצטרפו לתפילה הגדולה מסביב לעולם הנערכת ברשת עם גדולי הרבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/20 16:28 כט באדר התשפ

תפילה עולמית נגד נגיף הקורונה: הצטרפו לשידור החי
תפילה, צילום: shutterstock

ברגעים אלו מיליוני יהודים מהארץ ומהעולם ישתתפו יחדיו בתפילה המשותפת הגדולה ביותר שנערכה אי פעם במטרה לעצור את גזירת נגיף הקורונה שבזמן קצר הדביק מאות אלפים וגרם למותם של רבבות בעולם ושביממה האחרונה צבר תאוצה ומתפשט בישראל במהירות שיא. 

https://www.facebook.com/www.kipa.co.il/videos/2824000467719674/

לפיכך, כל עם ישראל בארץ ובתפוצות מתאחד יחדיו ומתפלל יחדיו און-ליין במטרה לעצור את המגיפה הקשה ולרפואה עולמית, איש איש בביתו וכלל עם ישראל יחדיו.

התפילה תיערך בהובלת הרבנים הראשיים לישראל דוד לאו ויצחק יוסף ויקחו בה חלק רבנים בכירים וראשי קהילות יהודיות בארץ ובעולם בהם רבה הראשי של צרפת הרב חיים קורסיה, הרב הראשי לאיטליה רוקארדו די סגני, הרב הראשי לבייג'ינג - סין שמעון פרונדליך, רב קהילת ישורון ניו יורק הרב הסקל לוקשטיין, רבה של צפת הרב שמואל אליהו ורבנים גדולים נוספים בארץ ובעולם.

היוזמה נולדה על ידי תלמידי ישיבת עלי ירדן לייטנר, אשר רצו לקיים עצרת עם אבל מפאת ההנחיות היו צריכים לבוא עם רעיון חלופי : ״בימים טרופים כאלה, כשעם ישראל מסוגר איש בביתו, הבנו שאפילו לערוך עצרת תפילה במעמד גדולי הרבנים ‏אי אפשר היה בגין איסור התקהלות. ‏אבל אז החלטנו שאדרבא, ‏לא רק שהוירוס לא ימנע ממנו להתקהל, ‏אלא שאנחנו נתאחד כמו שעם ישראל לא התאחד מעולם. ‏בתפילה עולמית ביחד עם יהודי כל התפוצות, עם אחד בלב אחד נעשה שידור ישיר של קריאת תהלים למלחמה המגיפה ולהחלמת החולים. ואכן קיבלנו את ההסכמה של כל גדולי הרבנים מהארץ ומהעולם להוביל את התפילה. כשעם ישראל מאוחד אין אתגר שלא נוכל לו.״

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן