למרות הקורונה: 961 עולים עלו לישראל מתחילת החודש

העלייה לישראל נמשכת גם בימי הקורונה. הלילה נחתה בישראל קבוצה של 72 עולים מאתיופיה מבני הפלשמורה. בהתאם להנחיות משרד הבריאות העולים נכנסו לבידוד יחד עם בני משפחותיהם מיד עם הגעתם

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/03/20 11:59 כח באדר התשפ

למרות הקורונה: 961 עולים עלו לישראל מתחילת החודש
ממשיכים בעליה, צילום: מיכאל דימנשטיין/לע״מ.

אם חשבתם שבעקבות נגיף הקורונה שממשיך להתפשט בישראל, תפסק העלייה לארץ - טעיתם. למרות המשבר ועל אף העבודה המועטת בנתב"ג, נחתה הלילה בישראל קבוצה של 72 עולים מאתיופיה מבני הפלשמורה. מתחילת החודש, עלו לישראל 961 עולים אשר בהתאם להוראות משרד הבריאות, נכנסו לבידוד יחד עם בני משפחותיהם מיד עם הגעתם. 

קבוצת העולים הגיעה בהמשך להחלטת הממשלה מיום  9/2/20 שאישרה העלאת 398 עולים מאתיופיה, ובמסגרתה עלו לפני כחודש 43 עולים וכעת 72 עולים נוספים. העולים מיועדים להגיע למרכז קליטה בצפון הארץ. קודם לכן ישהו במשך שבועיים בבידוד באכסניה שהוכנה במיוחד עבורם בסמוך למרכז הקליטה בצפון הארץ. במהלך תקופת הבידוד ילוו העולים על ידי אנשי צוות שיסייעו להם בכל הנדרש.

צילום: מיכאל דימנשטיין/לע״מ.

 

שר העלייה והקליטה, יואב גלנט, אמר: "מדינת ישראל היא ביתו של כל יהודי באשר הוא. גם בימים אלו, אנחנו ממשיכים בקליטת העלייה, תוך התאמה להנחיות משרד הבריאות. אני שמח וגאה כי הצלחנו להביא גם ליישום החלטת הממשלה בדבר המשך העלייה מאתיופיה, ולעמוד בהתחייבותינו להעלות בהדרגה את יתרת בני הפלשמורה ולאחד אותם עם בני משפחותיהם בישראל".