בנט: "יש חילוקי דעות בהנהגה, וזה בסדר"

נפתלי בנט דוחה את הטענות כי יש משבר ביחסים בין משרד הביטחון והבריאות. בנט מדגיש כי גם כשיש מחלוקות זה בסדר שדעתו לא מתקבלת. מנכ"ל משרד הבריאות מחזק את דבריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/20 20:45 כו באדר התשפ

בנט: "יש חילוקי דעות בהנהגה, וזה בסדר"
נפתלי בנט, צילום: פלאש 90

שר הביטחון, נפתלי בנט התראיין לחדשות 12, שם הוא דוחה את הטענות כי משרדו פוגע בפעילות משרד הבריאות ופונה לספקים זרים כדי לקבל ציוד. "הדיווח הוא לא נכון אנחנו הולכים על פי ההוראות של משרד הבריאות שקובע מאיפה מקבלים ציוד", אומר בנט. השר מציין כי הוא אינו חושב שמשרד הביטחון צריך להוביל את המשבר אלא משרד הבריאות, לטענתו יש שיתוף פעולה נהדר בין המשרדים.

בנט מדגיש שייתכנו שיהיו וויכוחים בניהול: "צריך שיהיו ויכוחים, וזה בסדר גם שלא כל עמדה שלי מתקבלת. לא כל דבר שאני חושב הוא בהכרח נכון". בנט סובר כי להגדיל את הבדיקות בעוד עשרות אלפים, אך הוא מכיר בטענות משרד הבריאות ומקבל גם את הנימוקים שלהם. למרות הגיבוי שנותן בנט לכלל הנהגה הוא עדיין מזהיר כי כמות החולים עוד יגדלו. 

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב וחיזק את עניין הקשר הטוב בין משרד הביטחון ומשרד הבריאות. "תודה למשרד הביטחון, תודה לצבא ותודה לכל יתר הגופים. מה שישראל צריכה זה שנעבוד ביחד, וגם אני וגם שר הביטחון אכן עובדים יחד".