בצלאל סמוטריץ' נכנס לבידוד

השר סמוטריץ' נפגש עם מי שאובחנה הערב כנשאית קורונה וייכנס לבידוד. סמוטריץ': "יחד נעבור בעזרת השם את התקופה המורכבת הזו, אמשיך לעבוד מהבית וללוות מרחוק את מאמצי הממשלה ומשרד הבריאות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/20 20:09 כה באדר התשפ

בצלאל סמוטריץ' נכנס לבידוד
צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' נכנס לבידוד לאחר שנודע הערב (ש') כי ביום שלישי האחרון,נפגש עם מי שאובחנה הערב כנשאית קורונה. סמוטריץ' יכנס לבידוד של עוד עשרה ימים מהיום וישתחרר בסוף חודש מרץ. כך הורו לו במשרד הבריאות, סמוטריץ' הודיע כי ימשיך לעבוד מביתו וילווה את הממשלה ואת החלטותיה גם מן הבידוד.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מסר: "יחד נעבור בעזרת השם את התקופה המורכבת הזו. אני קורא לאזרחי ישראל לשמור על הנחיות משרד הבריאות ומאחל רפואה שלימה לכולם. אמשיך לעבוד מהבית וללוות מרחוק את מאמצי הממשלה ומשרד הבריאות. שבוע טוב."

סמוטריץ' אינו השר וחבר הכנסת הראשון הנדרש להיכנס לבידוד. שר הפנים, אריה דרעי ובכירי משרד הפנים ערכו ישיבת חירום עקב משבר הקורונה. בישיבה השתתף שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים ויו״ר מרכז המועצות האזוריות, אשר התברר כחולה בנגיף, ובעקבות כך נכנסו לבידוד. שר החקלאות צחי הנגבי וחברי הכנסת אלון שוסטר ורם בן ברק, נכנסו אף הם לבידוד לאחר שהשתתפו בכנס בו השתתף חג'ג ואף ישבו לידו.