חובש המד"א מעינב שבשומרון - שוחרר מבית החולים

חולה מס 29, חובש האמבולנס של מד"א, שוחרר מבית החולים לפני כניסת שבת. החובש הודה לתושבי עינב ולראש המועצה על הסיוע: "קורא להישמע להנחיות. שמירה על החיים זו מצווה מדאורייתא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/20 19:08 כה באדר התשפ

חובש המד"א מעינב שבשומרון - שוחרר מבית החולים
צילום: באדיבות המשפחה

חולה מס 29, חובש האמבולנס של מד"א מהישוב עינב שבשומרון,  שנדבק מנגיף הקורונה ממקור לא ידוע, שוחרר מבית החולים לפני כניסת שבת. "ההרגשה היא קצת כמו לצאת לחירות" הוא אומר "אבל השארתי אשה וילדים מאחור, זה לא פשוט. בכלל לא פשוט"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, יצר עמו קשר עם שחרור ואמר לו: "כולנו אתך, עם המשפחה ועם הישוב כולו, נעבור את זה יחד, למרות הקושי,  בוודאי להגיע לבית ריק בערב שבת. אני רוצה לחזק אותך". 

חולה מס 29 הוא  חובש מד"א ונהג אמבולנס במקצועו, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ממקור לא ידוע, נדבקו בני משפחתו, ומאות נכנסו לבידוד מהישוב עינב בו הוא מתגורר : "אני רוצה להגיד תודה לישוב, לראש המועצה, על החום הדאגה האכפתיות,  רק מילים טובות, החיבוק והאהבה שאנחנו מקבלים זה לא יאומן הוא אומר על הטיפול בבית החולים הוא אומר: "בית חולים השרון פשוט אלופים, אין עליהם זה המקום הכי טוב" 

לסיום הוא אומר: "אני רוצה להגיד לציבור, חייבים לשמור על הכללים, אנחנו המדינה היחידה בעולם שאין לה עד היום ב"ה נפטרים מהמחלה. לא לשכוח את זה, סימן שאנחנו עושים עושים דברים נכונים, ושמירה על החיים זו מצווה מדאורייתא".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן