עיריית מודיעין מצמצמת את פעילות המקוואות בעיר

בעיריית מודיעין סוגרים את מרבית המקוואות, רק ארבעה ישארו פתוחים לרוצות לטבול. מוקדם יותר - מספר תלמידים בישיבה התיכונית בעיר אובחנו כנשאי נגיף הקורונה, מאות התבקשו להיכנס לבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/20 13:19 כד באדר התשפ

עיריית מודיעין מצמצמת את פעילות המקוואות בעיר
ארכיון, צילום: פלאש 90. אורי לנץ

עיריית מודיעין הודיעה היום לתושבותיה על הפחתת פעילות המקוואות בעיר, זאת בשל התפשטות נגיף הקורונה. על פי הודעת העירייה, ארבע מקוואות ישמרו על שגרה חרף המצב - ברחוב אליהו הנביא, רחוב עמק הדותן, רחוב יעל הגיבורה ורחוב גבעת הלבונה. 

בעירייה חזרו וביקשו מבאות המקווה כי עליהן לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות, האוסרות על התקהלות של מעל עשרה באותו מקום. אישה שאינה חשבה בטוב או נמצאת בבידוד מתבקשת להימנע מהגעה למקווה. 

מוקדם יותר הודיעו בעיריית מודיעין כי מספר תלמידים בישיבה תיכונית בעיר אובחנו כנשאי נגיף הקורונה. על פי הבדיקה, המועד האחרון בו שהו התלמידים, שמספרם עדיין לא פורסם, בבית הספר הוא יום חמישי, 12.3. משרד הבריאות הנחה את קהילת בית הספר - תלמידים, צוותי בית הספר, אורחים והורים ששהו במקום באותו זמן להיכנס לבידוד מיידי עד ליום שישי 27.3

במשך ישיר לכך, ביקשה עיריית מודיעין מציבור המתפללים לסגור את בתי הכנסת לקראת השבת. בעירייה קוראים לתושבים להתפלל יחיד בשעה שתקבע מראש עבור כולם, ומבקשים מבני שכבת גיל 60 ומעלה להימנע מלהתפלל במניין אלטרנטיבי שלא מתקיים בבית הכנסת.