בשורה לצרכנים: רשתות השיווק יחלו לעבוד 24 שעות ביממה

רמי לוי, יוחננוף ושופרסל עוברות החל מהשבוע הבא לפעילות בכל שעות היממה בעשרות מסניפיהן ברחבי הארץ. ביוחננוף יפתחו סניפים גם במוצאי שבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/20 09:50 כד באדר התשפ

בשורה לצרכנים: רשתות השיווק יחלו לעבוד 24 שעות ביממה
עוף קפוא, צילום: shutterstock

רשתות השיווק מודיעות כי עשרות סופרמרקטים ברחבי הארץ יחלו לפעול במתכונת מתגובות של 24 שעות ביממה החל מתחילת השבוע הבא. הרשתות המדוברות - שופרסל, רמי לוי ויוחננוף. במקביל אליהן, רשת yellow העובדת 24/7 תתגבר את פעילותה. 

בשופרסל הודיעו כי 34 סניפים ברחבי הארץ בסך הכל יעבדו במתכונת החדשה, מימים א'-ה'. 23 מסניפי הרשת כבר החלו לעבוד במתכונת החדשה מאמש (ה') כאשר ביום ראשון 11 סניפים נוספים יתווספו אליהם. 

גם ביוחחנוף הצטרפו להודעה, והודיעו על מגוון סניפים באזור המרכז שיחלו לפעול 24 שעות ביממה, בימים א'-ה', כאשר הדברים נכונים גם בירושלים, בה הסניף יכנס למתכונת החדשה מיום א'. על פי הודעת הרשת, הערים בהן יפתחו הסניפים: רחובות, חדרה, קרית עקרון, פתח תקוה, נתיבות ונס ציונה. בנוסף סניפי הרשת יפתחו לקהל גם במוצ"ש החל מהשעה 20:30, למעט הסניפים ברחוב אחד העם ברחובות ובאור יהודה.

ברמי לוי חלק מהסניפים עובדים זה מכבר עד 2:00 בלילה, אולם ביום ראשון הם כבר יעברו למתכונת מלאה של 24 שעות ביממה, חמישה ימים בשבוע (א'-ה'), בכך מצטרפת רמי לוי ליוחננוף ושופרסל ומעמידה לרשות לקוחותיה את סניפיה פתחוים בכל שעות היממה. ברשתות yellow כאמור, תתוגבר מצבת כוח האדם והפעילות תגדל, כאשר סניפי הרשת עובדים 24/7.