הרב פרץ: "צריך שגם המורים כמו המשק יצאו לחופשה"

שר החינוך מסביר מדוע יצאה הוראה לבטל את הלימודים מרחוק על אף הצלחתם: "הלמידה מרחוק הייתה הצלחה אדירה. אך הפסקנו כי המשק חייב את מערכת החינוך מתפקדת ביום שאחרי, כדי שאנשים יחזרו באופן מלא לעבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/20 14:05 כג באדר התשפ

הרב פרץ: "צריך שגם המורים כמו המשק יצאו לחופשה"
צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר החינוך, הרב רפי פרץ, העלה לעמוד הפייסבוק שלו הסבר על השינויים במערכת החינוך, ביניהם ביטול הלימוד מרחוק, שנקבעה על ידי משרד האוצר. "אני רוצה לעשות קצת סדר בעניינים שעל הפרק במערכת החינוך. הלמידה מרחוק - מדובר בהצלחה אדירה, בארבעה ימים נרשמו יותר מ-2 מילון כניסות למערכת", אך כעת מערכת החינוך שובתת לגמרי, והמורים ילמדו במקום 9 ימים על חשבון החופש הגדול. 

הרב פרץ מסביר מדוע החליט להפסיק את הלמידה: "נכון שהלמידה מרחוק היתה הצלחה, אנחנו שומעים את הטענות המוצדקות נגד ההפסקה, אבל החשיבה הממשלתית היא גם ליום שאחרי. מה יקרה כשננצח את המגיפה? חייבים שהמשק יחזור לתפקד באופן מלא ולאורך זמן אחרי שננצח את המגיפה".

"יש לנו אחריות לא רק על שכר המורים, ולא רק על רציפות הלימוד של הילדים, המחשבה היא גם על המשק  כולו", כותב הרב פרץ. "המשק חייב את מערכת החינוך מתפקדת ביום שאחרי, כדי שאנשים יחזרו באופן מלא לעבודה ולכן, קיבלנו החלטה שהמורים יצאו עם כל המשק לחופשה, ובזמן חופשת הקיץ ילמדו ויתנו למשק עוד ימים בהם יוכל לתפקד באופן מלא". 

https://www.facebook.com/374907306627396/posts/636372330480891/?d=n

הרב פרץ מתייחס גם לשכר המורים: "שכר המורים - כפי שהתחייבתי כל יום עבודה ישולם במלואו, וימי החופשה שנכפו עלינו יושלמו בקיץ. לגבי המורים הנמצאים בארגון המורים, הנושא עדיין במשא ומתן עם הממונה על השכר באוצר ואנחנו נעדכן בהקדם".


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן