האוצר והסתדרות המורים הסכימו: שנת הלימודים תוארך ב-9 ימים

בעקבות השבתת מוסדות הלימודים כחלק מהמלחמה בנגיף הקורונה, בהסכם ביו משרדי האוצר והחינוך להסתדרות המורים הוחלט כי המורים יקבלו שכר מלא עד אחרי פסח - ובתמורה יעבדו בבתי הספר במשך תשעה ימים בחופש הגדול ועוד יומיים בשנה הבאה. אם ירצו, יוכלו להמשיך ללמד מרחוק בהתנדבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/20 17:44 כב באדר התשפ

האוצר והסתדרות המורים הסכימו: שנת הלימודים תוארך ב-9 ימים
חוזרים לבית ספר, צילום: shutterstock

לאחר מאבק ממושך בדרישת המורים שלא להחזיר את ימי החופשה בחופש הגדול בעקבות ביטול פעילות מוסדות הלימוד והמשבר שנוצר בעקבות נגיף הקורונה, נציגי האוצר וההסתדרות הגיעו להסכמות כי שנת הלימודים תוארך בתשעה ימים נוספים ביימי החופש הגדול. 

במקביל, משרד החינוך ממשיך להפעיל את אתרי הלמידה המקוונת, כך שתלמידי ישראל יוסיפו ללימוד גם בימי החופשה שנכפתה עליהם. נזכיר כי המורים צריכים לתפעל את שיעורי הלמידה מרחוק והם אינם בחופש בימים אלו. 

שר החינוך, הרב רפי פרץ ברך על ההבנות: "המורים והמורות הפגינו באופן מרשים את נאמנותם לשליחותם אל תלמידנו היקרים. עבודת הקודש החינוכית נעשתה על ידי הלמידה מרחוק ושמירת הקשר עם התלמידים. שמח על ההבנות שהושגו וכי ישולם למורים מלא הסכום על הימים האחרונים כפי שהבטחנו. הלמידה מרחוק הוכיחה את עצמה - נמשיך לטפח ולהעמיק את הכלי המצוין הזה, העתיד לוט בערפל וטוב שיש עוגן וודאות מיוחד כמו מורי ישראל."