משבר הקורונה: חברת החשמל תמשיך לחבר לקוחות חדשים

חברת החשמל עוברת לעבוד במתכונת מצומצמת, אך תמשיך לחבר לקוחות חדשים, וכן יצרני חשמל פרטיים. בתחילת השבוע הודיעה החברה כי לא תנתק חייבים, וכי עסקים יוכלו לדחות את מועד תשלומיהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/20 11:40 כב באדר התשפ

משבר הקורונה: חברת החשמל תמשיך לחבר לקוחות חדשים
חברת החשמל. אילוסטרציה, צילום: יוסי וייס

החל מהיום (ד'), חברת החשמל תעבור לעבודה במתכונת מצומצמת על רקע הנחיות משרד הבריאות, בשל התפשטות נגיף הקורונה. יחד עם זאת, על מנת שלא לפגוע בצרכי הלקוחות החליט מנכ"ל החברה, עופר בלוך, להמשיך בחיבור לקוחות חדשים ויצרני חשמל פרטיים ובראשם יצרני pv.

עוד נמסר כי חברת החשמל תעמיד לטובת הלקוחות את מכלול השירותים הדיגיטליים, מענה טלפוני בנושאי תקלות ומפגעים ברשת החשמל, חיבור לקוחות מנותקים עקב חוב, טיפול בלקוחות מונה תשלום מראש, הזמנות חיבור חדשות, לקוחות p.v. ויצרנים פרטיים למעט, קבלת קהל פרונטלית האסורה על פי הנחיות משרד הבריאות . 

החלטה זו מצטרפת להחלטה לפיה לא ינותקו לקוחות חייבים ולקוחות עסקיים ובהם מלונות, מסעדות ובתי מסחר ייהנו מדחייה של 30 יום במועד האחרון לתשלום החשבון ללא ריבית.

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל, אמר כי "ההחלטה להמשיך את תכניות הפיתוח ולא לעכב חיבורים לרשת באה במטרה להוות עוגן של יציבות והמשכיות ליזמים וללקוחות שתלויים בחברת החשמל. חשוב לנו דווקא בימים אלה לפעול ככל שניתן, תחת המגבלות, כדי לצמצם למינימום את הפגיעה במשק".