הרב בזק נכנס לבידוד עקב היחשפות לתלמיד שאובחן כחולה קורונה

בישיבת הר עציון גילו היום כי אחד התלמידים אובחן כחולה קורונה, בין האנשים שהיו בקרבתו הוא הרב בזק, שכעת הוא ותלמידים רבים נכנסים לבידוד. הרב נשאר אופטימי ודיווח כי שיעוריו ימשיכו להיות משודרים בדרכים וירטואליות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/20 20:25 כא באדר התשפ

הרב בזק נכנס לבידוד עקב היחשפות לתלמיד שאובחן כחולה קורונה
נכנס לבידוד. הרב אמנון בזק, צילום: ישיבת הר עציון

חולה מספר 283, מנגיף הקורונה, הוא תלמיד ישיבת "הר עציון", אשר נכח בישיבה בזמן שיעור של הרב אמנון בזק. התלמיד נכח גם בבית המדרש ובחדר האוכל של הישיבה ובבית הכנסת ביישוב אלון שבות. בעקבות כך הרב בזק ומספר רב של תלמידים מהישיבה נכנסו לבידוד. הרב בזק אישר כי אכן נכנס ואף הוציא הודעה בעמוד הפייסבוק שלו עם מסר חיובי. 

"הקב"ה מקדים תרופה למכה, ואמצעי התקשורת המודרניים מקלים מאוד על תחושת הבדידות, בין היתר על ידי המשך הרצף הלימודי, בין במסגרת הכיתתית (דרך ZOOM) ובין דרך שיעורים לציבור הרחב בעזרת ערוץ היוטיוב של ישיבת הר עציון", כותב הרב.

https://www.facebook.com/233065886829941/posts/1900533920083121/

עוד הודיע הרב כי שיעוריו ימשיכו כרגיל בשידור חי מדי בוקר בשעה 9:00. סדרת השיעורים שהרב יעביר עוסקות בנושא:  עלייתו ונפילתו של המלך שלמה. "כל שיעור עומד בפני עצמו, והנושא מחר הוא - חלום שלמה ומשפט שלמה", כותב הרב. ניתן כמובן גם לצפות בשיעורים שלא בשידור חי. הרב מסיים באיחול: "רפואה שלמה לכל החולים, ויהי רצון שנזכה במהרה לראות בישועת ה'".