בית הכנסת בשכונת הר נוף נסגר "עד יעבור זעם"

הרב יעקב ורהפטיג מודיע כי בית הכנסת נווה נוף, בשכונת הר נוף שבירושלים ייסגר עד להודעה חדשה. "עם כל הכאב בדבר והקושי הנפשי של כל אחד מאיתנו, אנו נאלצים להודיע על סגירת בית הכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/20 18:41 כא באדר התשפ

בית הכנסת בשכונת הר נוף נסגר "עד יעבור זעם"
צילום: הרב יעקב ורהפטיג

הרב יעקב ורהפטיג, אב בית הדין לממונות בהר נוף, ורב בית הכנסת נווה נוף מודיע כי בית הכנסת בשכונה ייסגר עד להודעה חדשה. "בעקבות העליה במספר הנפגעים בקורונה וחוסר הוודאות ממה שצפוי לנו בעתיד, פרסם משרד הבריאות הנחיות חמורות בקשר להתנהגות הציבור. וכל אחד ואחד חייב להישמע להנחיות אלו. הן מצד עצמו -ונשמרתם לנפשותיכם מאד, והן מצד הסביבה כולה שלא נזיק ונפגע חס וחלילה באחרים", כותב הרב בעקבות התפרצות נגיף הקורונה.

הרב ממשיך לפנייה אישית לחברי הקהילה: " בנוגע לחיי הקהילה שלנו. ישנם אנשים שהם בקבוצת סיכון גבוהה יותר- מי שמעל גיל 70. מי שמערכת החיסון שלו נמוכה, ומי שחלה בשנה האחרונה בשפעת או דלקת ריאות . גם הצעירים עלולים להדבק ובעיקר להדביק. לכן עם כל הכאב בדבר והקושי הנפשי של כל אחד מאיתנו. אנו נאלצים להודיע על סגירת בית הכנסת עד יעבור זעם".

הרב מודיע כי שיעור הדף היומי יעבור לשיעור בשיחת ועידה, ומבקש מבני הנוער לצאת ולהתנדב למען הקשישים והחולים. עוד הוסיף הרב הנחיות נוספות: "ישתדל כל אחד ואחת מבינינו לומר כל יום שלשה פרקי תהילים. להרבות בלימוד תורה. להרבות במעשים טובים,כעזרה ,לחברי הקהילה  לשכנים, בכל מה שאפשר לעזור. ולהרבות בצדקה כי דווקא בימים אלו יש הרבה שנפגעים קשה מבחינה כלכלית".