בחסות נגיף הקורונה: ליברמן תוקף את נתניהו

ליברמן מנצל את המשך התפשטות הקורונה ולמרות מאמצי הממשלה להביא למיגור הנגיף, תוקף את נתניהו: "איש אחד ושמו בנימין נתניהו, מוביל אותנו להתרסקות רבתית"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 17/03/20 15:34 כא באדר התשפ

בחסות נגיף הקורונה: ליברמן תוקף את נתניהו
ליברמן תוקף, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

אביגדור ליברמן לא מפסיק לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפני מספר דקות העלה ליברמן רשומה בדף הפייסבוק שלו, ובה לא חסך ביקורת מתפקודו של נתניהו במשבר נגיף הקורונה

ליברמן טוען שהנגיף שפרץ בסין כבר בתחילת חודש דצמבר 2019, אמור היה להדליק נורית אזהרה אצל ממשלת ישראל וכל התנהלותה היום היא מחדל. "העובדה שבישראל, במחצית השניה של מרץ, מתבצעות רק 20% מהבדיקות הנחוצות לגילוי הנגיף - זה מחדל. זה שעדיין לצוותים הרפואיים חסר ציוד מיגון ובכל יום אנו מתבשרים על חבר צוות רפואי נוסף שנדבק בנגיף - זה מחדל. זה שמשבר הקורונה תופס אותנו במצב של גרעון של כ- 50 מיליארד ש"ח - זה מחדל. זה ששירות התעסוקה קורס ולא מסוגל להתמודד עם הפניות הרבות, וברקע התחזית של הביטוח הלאומי שבעוד חודשיים יתווספו עוד 200,000 מובטלים - זה מחדל". 

ליברמן סיים בנימה אישית במיוחד: "איש אחד ושמו בנימין נתניהו, שכרגע במקום להוביל מהלך אמיץ של אחדות ויציאה מהמשבר, מוביל אותנו להתרסקות רבתית, שכבר נמצאת בפתח. כולנו חייבים להפנים, מסע יחסי הציבור של נתניהו לא ימגר את הקורונה ולא יפתור את המשבר הכלכלי".