ריבלין מפציר: "הישמעו להנחיות משרד הבריאות, ההשבתה אינה יום חופש"

על רק הנחיות משרד הביראות שלא לצאת לפארקים וקניונים, מבקש נשיא המדינה ראובן ריבלין מאזרחי ישראל שלא להסתובב ברחובות ללא צורך ולהישמע להנחיות: "אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה, ונשמרתם לנפשותיכם מאוד מאוד"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 17/03/20 14:28 כא באדר התשפ

ריבלין מפציר: "הישמעו להנחיות משרד הבריאות, ההשבתה אינה יום חופש"
ראובן ריבלין. "ונשמרתם לנפשותיכם", צילום: פלאש 90

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קורא היום (ג') לאזרחי ישראל באופן דחוף למלא אחר הנחיות משרד הבריאות ולהקפיד שלא להפר אותן ביציאה אל חופי הים, שמורות הטבע והפארקים העירוניים אל התכנסויות.

 "אזרחים יקרים, השבתה אינה שבתון! אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה, ונשמרתם לנפשותיכם מאוד מאוד!", אומר הנשיא ומוסיף, "אני יודע היטב שהשהות בבית הסגור אינה קלה כלל וכלל. אני מבין שהילדים זקוקים למרחבים, ושגם אתם ההורים זקוקים לנשימה. על אף כל אלה - אסור לנו להפוך ימים אלה לימי נופש. אני שומע שחופי ארצנו ומסלולי הטיולים מלאים לעייפה. זוהי סכנה של ממש! אני שב ומבקש מכם, מלאו אחר הנחיות הריחוק, הקפידו להתרחק מהתקהלויות – זוהי סכנה של ממש."

עוד הוסיף הנשיא בסיום דבריו: "יקיריי, בתקופה הקשה הזו, שבה ההתרגשות המיוחדת שמאפיינת את ההכנות לקראת חג הפסח מפנה את מקומה לחשש ולחרדה, אני מבקש לחזק את כולכם ולשלוח תפילות למען שלומם ובריאותם האיתנה של כל אזרחי ישראל. אם נמלא אחר ההנחיות - הן ישמרו עלינו. אורך רוח, נשימה עמוקה – זוהי הרוח שלנו, ואם נשמור עליה - היא תשמור עלינו."