דיווח: אלפי עובדי אל על יצאו לחופשה כפויה

חברת התעופה הישראלית תשאיר אלפים בבית לפחות עד לסוף חודש מאי, כחלק ממיגור הנזקים על רקע ביטול הטיסות הרבות. בהמשך עשויה החברה לפטר 1,000 עובדים נוספים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 17/03/20 11:07 כא באדר התשפ

דיווח: אלפי עובדי אל על יצאו לחופשה כפויה
אל על. מוציאה עובדים לחופשה, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

משבר הקורונה ממשיך ביתר שאת, וכך גם הנזקים הכלכליים לחברות התעופה. הבוקר מדווח ב - ynet כי 4,500 מעובדי חברת התעופה אל על יצאו לחופשה ללא תשלום, וישבו בבית לפחות עד לסוף חודש מאי, וזאת ככחלק מהצמצומים הכלכליים אותם נוקטת חברת התעופה הישראלית. נזכיר, כי השארתם של העובדים בבית מגיעה לאור טיסות רבות שבטלו לחברה בשל בהלת הקורונה, ביטולים שהביאו לנזקים כספיים.

כמו כן, חברת התעופה צפויה לנקוט בצעדים נוספים כחלק ממיגור הנזקים. אחד מהם הוא הוצאת 80% מעובדי החפברה לחופשה ללא תשלום, בדומה לאלפים שיצאו היום לחופשה. בהמשך ייתכן והחברה תפטר 1,000 אנשים מעובדיה. יצויין כי הוצאת העובדים לחופשה נעשית בהסכמת מועצת העובדים, שבהתחלה הביעה התנגדות לעניין.  

"בנימה אישית אני רוצה להודות מקרב לב לצוות היקר שלי שביצע תוך 24 שעות טיסות ללוס אנג'לס הלוך ושוב עקב משבר הקורונה, אמר אמש עמוס נחום, מנהל שירות שטס את טיסתו האחרונה ללצוות העובדים ששהה עמו על מטוס הדרימליינר. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן