נפתלי בנט מכניס את המערכת ללחץ: "הפרו את הכללים ביודעין"

שר הביטחון מוציא הודעה מטלטלת בחשבון הטוויטר שלו: "צריך לפעול במהירות שיא כדי להקדים את הקורונה. בכל מחיר. לכן: אם יש צורך, הפרו ביודעין את הכללים".

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/20 10:42 כ באדר התשפ

נפתלי בנט מכניס את המערכת ללחץ: "הפרו את הכללים ביודעין"
נפתלי בנט. , צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בחשבון הטוויטר של שר הביטחון נפתלי בנט עולה מסר מלחיץ ומעורר סערה, השר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "זו פנייה מיוחדת לכל האנשים הנפלאים והמסורים בשכבות הניהול והפקידות, בכל אגפי הממשלה, שרים, מנכ״לים, מנהלים ומקבלי החלטות: אנחנו בעת חירום וצריך לפעול במהירות שיא כדי להקדים את הקורונה. בכל מחיר. לכן: אם יש צורך, הפרו ביודעין את הכללים! תעגלו פינות!".

עוד הוסיף וכתב: "למשל, אם צריך להשיג ציוד מסוים, אל תנסו להגיע למושלמות, למחיר הטוב ביותר. פשוט תקנו! עכשיו. אסור לאבד יום, שעה או דקה. אם אתם משוכנעים שצריך לבצע משהו, אל תהססו. אל תפחדו לטעות! אנחנו כולנו נטעה. זה מצב חדש שלא הכרנו. אך הטעות הנוראה מכל היא אי-עשייה. קצרו הליכים. פעלו!".

מדובר במסר לא שיגרתי היות והשר הקפיד בימים האחרונים להורות לציבור שלא להפר את הוראות משרד הבריאות, ואף דרש באופן אישי מוקדם יותר מהרב דרוקמן לא לצאת מביתו. כעת המסר ההפוך מעורר תהיה ובהלה לגבי כוונותיו האמתיות של השר. רק בשבוע שעבר נפרץ חשבון הטוויטר שלו, אך אין מדובר במקרה חוזר.ההודעה של בנט

ההודעה של בנטצילום: צילום מסך