"חייך חשובים לעם ישראל": בנט מבקש מהרב דרוקמן להישאר בביתו

שר הביטחון מביע דאגה ממצבו הרפאוי של הרב דרוקמן ומבקש מנו בימים אלה לא לצאת מביתו. "אני מבקש ממך באופן אישי, הימנע מלצאת מהבית ומקבלת אורחים בימים הקרובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/20 07:57 כ באדר התשפ

"חייך חשובים לעם ישראל": בנט מבקש מהרב דרוקמן להישאר בביתו
בנט מבקש מהרב להישאר בביתו, צילום: Yossi Zeliger/FLASH90

נגיף הקורונה מתפשט ברחבי ישראל, 48 מהם נוספו רק ביממה האחרונה והמניין הכולל מגיע ל-248 נדבקים בישראל. שר הביטחון, נפתלי בנט, מביע חשש מההתפרצות ופנה במכתב אישי לרב חיים דרוקמן. הרב בן ה-87 שמצבו הבריאותי לא יציב ובשל כך נמצא בקבוצת סיכון, התבקש באופן אישי מבנט שלא לצאת מביתו ולא לקבל אורחים, על מנת שלא ידבק גם הוא בנגיף.

במכתב נכתב: "עם המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לצמצם את סיכוני הנגיף ולהילחם בהשפעותיו. אולם בשלב זה אחת העובדות הברורות הנה שהנגיף משפיע בצורה קשה יותר על קבוצות אוכלוסייה בגילים מבוגרים. משכך אני פונה אליך במכתב זה על מנת לבקשך להמנע באופן מוחלט לצאת מהבית בעת הקרובה". עוד הוסיף בנט: "אינני יכול לעלות על הדעת צורך כל שהוא שיצדיק את יציאתך מהבית, שכן פירוש הדבר היא העמדתך בסיכון".

עוד נכתב: "אני מבקש ממך באופן אישי, הימנע מלצאת מהבית ומקבלת אורחים בימים הקרובים. חייך חשובים לעם ישראל. הנך מנהיג ציבור משמעותי שחלקים רבים בציונות הדתית נושאים אליו עיניהם דווקא בשעה מורכבת זו בישראל. עלינו לשמור על שלום הציבור בישראל ולא פחות חשוב מכך- על בריאות מנהיגיו". בנט גם חתם בכתב ידו על המכתב כדי להבהיר לרב את דחיפות העניין וכתב "הרב האהוב: אתה לא יוצא מהבית, בפקודת שר הביטחון".