מספר הנדבקים בקורונה מזנק ל - 213, שניים במצב קשה

על פי נתוני משרד הבריאות, 213 איש נדבקו בנגיף המסוכן. שניים נותרו במצב קשה, 12 במצב בינוני והיתר קל. ארבעה נוספים שוחררו לביתם. מוקדם יותר - ראש הממשלה עבר בדיקה לביטול חשש הידבקות

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 15/03/20 18:56 יט באדר התשפ

מספר הנדבקים בקורונה מזנק ל - 213, שניים במצב קשה
מתמודדים עם הקורונה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן כי מניין הנדבקים בישראל בנגיף הקורונה מזנק. על פי נתוני המשרד, מניין הנדבקים עומד כעת על 213 איש, זאת לאחר ש- 18 אנשי צוות רופאי אובחנו כנשאים של הנגיף המסוכן. עם זאת, ארבעה חולים נוספים שאובחנו, שוחררו זה מכבר מבתי החולים. 

כמו כן, מצבם של החולים בישראל הולך ומתבהר. נכון להערב, שני חולים בנגיף נמצאים במצב קשה, 12 חולים נוספים מאושפזים במצב בינוני ומצבם של הרוב המכריע - 95 איש, מוגדר כקל. ארבעה איש כאמור, שוחררו מבתי החולים. 

עוד מדווח משרד הבריאות כי עשרות אלפים עדיין נמצאים בבידוד, זאת מחשש להתפשטות הנגיף. על פי הנתונים, יותר מ- 38,000 איש הים כרגע בבידוד. הנתונים עדכניים נכון לשעות שלאחר הודעת משרד הבריאות שהשביתה חלק מהעובדים במשק והותירה מות אלפים בביתם. 

נזכיר, כי מוקדם יותר היום עבר ראש הממשלה בנימין נתניהו אבחון, שמטרתו להסיר חשש כי נדבק בנגיף. ראש הממשלה לא גילה סימפטומים של הידבקות בנגיף, אולם עבר את הבדיקה השגרתית, כמו גם סביבתו.