ספקים מובילים במשק סירבו להיכנס לישוב עינב ועוררו זעם בקרב התושבים

ספקים מובילים, בהם נהג אוטובוס של אפיקים, חברת תנובה ושליח דואר, סירבו להיכנס אל הישוב בו תושבים רבים נכנסו לבידוד. הספקים הסכימו להיכנס רק לאחר התערבותו של ראש המועצה יוסי דגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/20 18:08 יט באדר התשפ

ספקים מובילים במשק סירבו להיכנס לישוב עינב ועוררו זעם בקרב התושבים
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

רבים בישוב עינב נכנסו לבידוד עקב הידבקות בנגיף הקורונה אצל אחת המשפחות, אולם, היום גם ספקים מובילים במשק - אוטובוס של אפיקים, חברת תנובה והדואר סירבו להיכנס אל שערי הישוב ולהעניק שירות, עד שסירובם הגיע אל שולחנו של ראש מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן

נהג אוטובוס אפיקים סירב להיכנס לישוב והוריד את התושבים בישוב אחר, הספק של תנובה סירב להיכנס וביקש מבעל המכולת לפגוש אותו מחוץ לישוב, כך גם שליח הדואר דרש להשאיר את המכתבים בכניסה לישוב. לאחר התערבותו של דגן, הסכימו הספקים להיכנס לישוב והחזירו את העבודה כסדרה. 

"כולנו במצב של חוסר נוחות ותהיות לגבי העתיד" אמר ראש המועצה, "בזמנים האלו אנחנו מצפים מהחברות שמספקות מוצרים חיוניים, להיות רגישות. אני שמח שבמהירות, מיד לאחר שפניתי לבכירים הן בתנובה והן באפיקים, הם הבינו את הטעות והורו לחזור לישוב ולספק את הצרכים החיוניים. אנחנו מצפים שדברים כאלו לא יישנו אי אפשר בתקופה הרגישה שלפנינו שכל אחד יעשה דין לעצמו. הדבר נכון לא רק לעינב ולשומרון אלא לכל חלקי הארץ.  יחד . בערבות הדדית נעבור את התקופה הזו בשלום". 

עוד הוסף דגן ואמר "הישוב עינב לא נמצא בסגר. התושבים פועלים על פי ההנחיות. מי שצריך להיות בבידוד נמצא בבידוד, אין כל סכנה להיכנס לישוב".