נתניהו עבר בדיקה לאבחון קורונה ונמצא נקי

ראש הממשלה עבר יחד עם סביבתו הקרובה בדיקה שמטרה להסיר חשש כי נדבק בנגיף הקורונה. כעבור מספר שעות הודיע משרד הבריאות כי נתניהו לא חלה בנגיף המסוכן

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/20 16:22 יט באדר התשפ

נתניהו עבר בדיקה לאבחון קורונה ונמצא נקי
נתניהו. בדיקה שגרתית לאבחון הקורונה, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הערב (א') בדיקה לאבחון נגיף הקורונה, על מנת להסיר חשש כי נדבק. לאחר מספר שעות הודיע משרד הבריאות כי נתניהו לא נדבק בנגיף.  את הבדיקה עבר ראש הממשלה יחד עם סביבתו הקרובה. עוד יש לציין כי הבדיקה היא שגרתית, ונתניהו לא גילה סימפטומים להידבקות במחלה בטרם נכנס לאבחון. 

במקביל, בבית הנשיא החלו להגיע נציגי מפלגות הכנסת במטרה להמליץ לנשיא על האדם המתאים להרכיב את הממשלה ולקבל מידי הנשיא את המנדט להרכבתה. נכון לרגעים אלו, טרם ברור האם נתניהו או גנץ יקבלו את המנדט, אך ברשימה המשותפת המליצו פה אחד על גנץ לנשיא, כך שבמידה וגם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ימליץ על גנץ, ייתכן ויו"ר כחול לבן יקבל מאוחר יותר הערב את זכות הרכבת הממשלה. 

נזכיר, כי אמש (ש) קרא ראש הממשלה לגנץ לחבור אליו לממשלת חירום, זאת עקב משבר הקורונה. אולם, לאחר ליל דיונים קדחתני, ממשלה כזו לא הורכבה. בכחול לבן האשימו את נתניהו בטרפוד המהלך מאחר ולטענתם דרש לכהן שנתיים כראש הממשלה בטרם גנץ יחליפו. אל דרישה זו כחול לבן סירבו בתוקף.