רחבת הכותל המערבי תישאר פתוחה, בהתאם להנחיות

"הקרן למורשת הכותל המערבי"  פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות, ועל כן אתרי מנהרות הכותל המערבי נסגרו החל מהבוקר. עם זאת, רחבת הכותל המערבי עצמו תישאר פתוחה למתפללים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/20 12:16 יט באדר התשפ

רחבת הכותל המערבי תישאר פתוחה, בהתאם להנחיות
הכותל היום, צילום: דוברות הקרן למורשת הכותל המערבי

כפי שסוכם אמש עם משרד הבריאות, רחבת הכותל המערבי  תשאר פתוחה בכל עת. עם זאת, "הקרן למורשת הכותל המערבי" פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות ועל כן, רחבות התפילה וכן אולם התפילה המקורה הנקרא "קשת וילסון" יופרדו למתחמי תפילה של עד 10 מתפללים ו-10 מתפללות.  תוך שמירת מרחק בן הקבוצות. המתפללים והמבקרים מתבקשים להשמע להוראות הסדרנים. ברחבת הכותל המערבי ממשיכים לפקוד כל העת מתפללים ומבקרים.

גם במערת המכפלה נערכים על פי ההנחיות החדשות, ולאור עדכונן, תתאפשר כניסת עד 20 איש בו זמנית למערת המכפלה. כאשר נבחנת האפשרות להגדיל את מס' הנכנסים, וככל שיהיה שינוי- הוא יפורסם.

בנוסף, מנייני תפילה נוספים יתקיימו ברחבת המדרגה השביעית בהתאם לצורך. אך הארוחות באוהל הכנסת אורחים מבוטלות עד להודעה חדשה. קיום אירועים ושמחות יתאפשר בתיאום מראש בהתאם להנחיות הללו. הציבור מתבקש להישמע להוראות כוחות הביטחון, להקפיד על היגיינה אישית ושמירת מרחק של 2 מ' בהתאם להוראות משרד הבריאות.

נזכיר כי ע"פ דיווחי משרד הבריאות, אישה שאובחנה כחולה (מס' 187) השתתפה ביום 2.3 (יום הבחירות) בשעה 16:00 באירוע ברית מילה במערת המכפלה.
משתתפי האירוע ומי ששהו בקרבתה, מתבקשים לפעול ע"פ הנחיות משרד הבריאות.