"אין שום כעס": חולה קורונה מספר על התחושות

הרב אלי רייף, חולה מס' 189, שכתב פוסט על היותו אחד מנשאי נגיף הקורונה, סיפר ל"כיפה" על התחושות והמחשבות. "זמן של ערבות הדדית וגילוי העוצמות של הציבור, הקהילה ועם ישראל"

חדשות כיפה גלעד ארליך, חדשות כיפה 15/03/20 09:44 יט באדר התשפ

"אין שום כעס": חולה קורונה מספר על התחושות
ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בין עשרות החולים הנוספים בנגיף הקורונה שאובחנו במהלך השבת, היו גם הרב אלי רייף ואשתו,חולים מספר 188 ו -189 תושבי מודיעין, אשר באו במגע עם חולה מאומת.

הרב אלי מספר כי הם יודעים ממי נדבקו, היכן ומתי, ואין בלבם שום כעס או מחשבות שליליות ביחס לחולה. "אנחנו בחברה טובה של קבוצה לא קטנה של חולים, מרגישים טוב, רק צריכים להיות באשפוז בבית חולים על פי הוראות משרד הבריאות".

לדבריו, "מגיעה לצוות הרפואי תודה גדולה על כל התהליך, הם מאוד רגישים ואדיבים ויש לו רק מילים טובות להגיד עליהם". בנוסף אמר הרב רייף, כי "מדובר בהזדמנות לגילוי הערבות ההדדית השוררת בעם ישראל ובקרב הקהילה והחברים שלנו, המון מתעניינים בשלומנו ומציעים עזרה לכל בעיה, זהו שלב של גילוי העוצמות של הציבור והחברה, מאוד מחמם את הלב". הוא ציין כי מלבדם יש עוד חולים בקהילה ותמיכת הקהילה והרצון וההצעות לעזרה מחממות את לבם. 

לסיום אמר, כי חשוב מאוד להקפיד ולשמור על הנחיות משרד הבריאות ככתבן וכלשונן, ונותר רק להתפלל על כל החולים בארץ ובעולם ולקוות לבשורות טובות.