רמי לוי לכיפה: בוחנים אפשרות של בדיקות חום ללקוחות

לקוח בסניף רמי לוי בשער בנימין תיעד בדיקות חום שנעשות ללקוחות המגיעים לסניף, בשל התפשטות הקורונה. בשיחה עם חדשות כיפה אומר בעלי הרשת: "אם נחליט על בדיקות כאלה - נציע פתרונות ללקוחות"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 12/03/20 21:55 טז באדר התשפ

רמי לוי לכיפה: בוחנים אפשרות של בדיקות חום ללקוחות
רוצים להיכנס? קודם בדיקת חום, צילום: ללא קרדיט

החשש מנגיף הקורונה מתגבר. אדם שהגיע אחר הצהריים (ה') לסניף רשת 'רמי לוי' בשער בנימין, דיווח כי בכניסה לסניף, בסמוך למאבטח, עמד אדם הבודק את החום של כל לקוח המעוניין להיכנס ולקנות. במידה והאדם נמצא עם חום גבוה מעל הנדרש הוא לא יכנס לסניף ויערוך קניות. כל זאת בשל התפשטות הקורונה, והחשש מהדבקת לקוחות בסניפים.

בשיחה עם חדשות כיפה מבהיר בעלי הרשת, רמי לוי, את אשר התרחש בסניף: "הבוקר הוחלט בחברה על מדיניות חדשה, בה ייבדקו העובדים בלבד, בכניסה לסניפים ויבדקו אם יש להם חום או לא". לדבריו, "רק עובד נמצא עם חום, והנושא טופלה עמו פרטנית. לא ידוע לי שהבדיקה בשער בנימין נעשתה גם על לקוחות", מבהיר לוי.

רמי לוי

רמי לויצילום: פלאש 90

מנגד מודה רמי לוי כי החברה שוקלת את האפשרות שאכן יבדקו לקוחות בכניסה לסניף. "אנחנו בוחנים את הרעיון של בדיקת חום ללקוחות. במידה ונחליט לפעול כך, החברה תציע שני פתרונות ללקוח שיימצא עם חום: נציע לו לקיים משלוח עד הבית של רשימת המוצרים שלו, ואפשרות אחרת, שנציע לו להמתין בחוץ, ובינתיים עובד יאסוף עבורו את המוצרים ויעביר אותם בקופה למענו".

לדברי רמי לוי, "המדיניות הזו, במידה ותצא לפועל, תחול בכל הסניפים, לכל אדם אשר ימצא עם חום גבוה".