בכחול לבן מנסים להחליף את יו"ר הכנסת

לאחר שהבינו כי לא יוכלו להקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת, החליטו בכחול לבן לשנות גישה. גנץ ינסה להשיג רוב ממליצים ולהחליף את יו"ר הכנסת. מנגד, בוגי טרם התייאש מממשלת מיעוט

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/20 09:02 טז באדר התשפ

בכחול לבן מנסים להחליף את יו"ר הכנסת
משה יעלון , צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

המגעים בין נציגי רשימת כחול לבן והרשימה המשותפת לא מתקדמים ובכחול לבן החליטו לשנות גישה. במקום ממשלת מיעוט בכחול לבן החליטו לנסות ולהחליף את יו"ר הכנסת. הדברים פורסמו בגל"צ. בהתייחס להודעתה של אורלי לוי-אבקסיס כי לא תתמוך בממשלת מיעוט אמר גורם בכיר במפלגה כי "הצהרת אורלי לוי היא תקלה גדולה". 

מנגד, משה בוגי יעלון התראיין גם הוא הבוקר ואמר שעדיין מוקדם לקבור את האפשרות לממשלת המיעוט: "הרשימה המשותפת לא תשפיע על שום דבר בנושא הביטחוני-לאומי, רק בנושאים האזרחיים שתכננו לטפל בהם ממילא". בוגי הציע גם לא לבנות על עריקים מכחול לבן, זאת למרות שמספר חברי כחול לבן עדיין מתנגדים לממשלה שתקבל את תמיכת המשותפת.

ממשלת אחדות? בוגי נשמע תקיף הבוקר והרחיק את רעיון ממשלת אחדות באומרו כי "כל ממשלה שתביא לזה שהנאשם נתניהו לא יושב על כיסא רה"מ - חשובה. לא נלך לממשלה בראשותו בשום תנאי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן