אשת חולה הקורונה מהיישוב עינב: "לא הקורונה תהרוג אותנו. כי אם לשון הרע"

רבקה אשתו של נהג האמבולנס שנדבק בקורונה, מגיבה על השמועות נגדה כי ביקרה אותו והדביקה רבים בקורונה. "לא הלכתי לבקר את בעלי מעולם", גם היא מבהירה כי לא הייתה בחו"ל , ומבקשת להפסיק לפגוע בה ולהפיץ עליה שמועות

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/20 20:44 טו באדר התשפ

אשת חולה הקורונה מהיישוב עינב: "לא הקורונה תהרוג אותנו. כי אם לשון הרע"
מתמודדים עם רורונה, צילום: shutterstock

חלק מהיסטרית הקורונה מובילה גם לשמועות רעות, שאינן נכונות כלל, והן פוגעות באנשים ומשפחות. אחת מקרבנות השמועות היא רבקה אשתו של החולה מספר 29, נהג אמבולנס שנדבק גם הוא מהנגיף. השמועה על רבקה היא שהיא ביקרה את בעלה בבידוד ויצאה והסתובבה בחופשיות ברחבי הארץ והביאה להדבקה המונית. 

"הי, זו אני, זו שסיפרו לכם בחדשות שהלכה לבקר את בעלה החולה קורונה בבידוד ואז הסתובבה בכל מקום אפשרי כדי להדביק אתכם. אממה למרות מה שסיפרו לכם, לא הלכתי לבקר אותו מעולם", כותבת רבקה. היא ממשיכה עם תיאור המקרה כפי שקרה באמת: "בעלי חולה מספר 29 הוא נהג אמבולנס. במוצאי שבת לקחתי את בעלי יואל לבי״ח כשהבנו שדלקת הריאות שלו מחמירה. שם הועלתה לראשונה המילה קורונה ומידית - נלקח מאיתנו לבידוד ונאסר עלינו כל מפגש".

רבקה מציינת כי מאז נכנסה לבידוד עם ילדיה ושהיא לא יצאה החוצה: "מאז פורסם המקרה, פרסמו את כל המקומות בהם ביקרתי ביום חמישי האחרון, אז כאמור לא ידעתי בכלל שמישהו מאיתנו חולה. זה לא הפריע לאנשים לקרוא לי בשמות גנאי ולהאשים אותי באישומים נוראיים".  מאז סובלת מטלפונים אנונימיים ואיומים על חייה.

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10216824489470135&id=1400623545

"אני מבקשת להעביר פה מסר אחד חד וברור לעם ישראל: לא הקורונה תהרוג אותנו. כי אם הלשון הרע" קוראת בהצהרה. "יש לי ציפיה מכם. עם ישראל. שיפעיל דקה שיקול דעת. שינשום רגע בתוך כל הפניקה חסרת הפרופורציה הזו שנכנסנו אליה מבלי שנבחין בין רע לטוב. מבלי שנלמד זכות. עם ישראל יקר ואהוב שלי, האם עולה בדעתכם כי אדם שאובחן חולה קורונה ידביק במכוון אנשים?? עזבו אנשים- את דמו ובשרו - משפחתו הקרובה? האם ההיסטריה הופכת אותנו כבר למטומטים לגמרי?"