הנסיך הארי: "לטראמפ יש דם על הידיים"

צמד בדרנים רוסי השיג את מספר הטלפון האישי של הארי, והתקשר אליו תוך שהוא מתחזה לפעילת האקלים גרטה טונברג ואביה. הצמד הוציא מהנסיך לא מעט הצהרות. בין השאר: התייחסות לפרישה שלו מבית המלוכה ופרשת העבריין ג'פרי אפשטיין.

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/20 16:38 טו באדר התשפ

הנסיך הארי: "לטראמפ יש דם על הידיים"
הנסיך הארי, צילום: shutterstock

הנסיך הארי ואשתו הדוכסית מייגן מרקל פרשו לאחרונה מבית המלוכה הבריטי ויצרו סביבם הרבה רעש. כעת הנסיך הארי שוב בכותרות. 

צמד הבדרנים הרוסי שהצליח להגיע להארי ולשוחח עמו, הוציא ממנו התייחסויות ללא מעט פרשות. קטעים מהשיחות שבוצעו על ידי ולדימיר קוזנצוב ואלכסיי סטוליארוב בינואר, הועלו ליוטיוב ביום שלישי האחרון, כך פורסם באתר הסאן הבריטי.

;

"זו לא הייתה החלטה קלה אבל היא הייתה נכונה עבור משפחתי ונעשתה כדי להגן על בני", אמר בהתייחסו לפרישה מבית המלוכה הבריטי, "אני משוכנע שיש הרבה אנשים שיכולים להזדהות ולכבד את ההחלטה לשים את המשפחה שלנו לפני הכל". 

הארי נשאל על קשריו המפוקפקים של דודו הנסיך אנדרו לעבריין המין ג'פרי אפשטיין: "אין לזה קשר אליי. מה שהוא עשה או לא עשה לא קשור אליי או אל אשתי".

בהזדמנות אחרת הצהיר הארי כי לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ יש "דם על הידיים" בשל מעורבותו בכל הנוגע לתעשיית הפחם והנזק שהיא גורמת לאקלים. 

זו לא המתיחה הראשונה של צמד הבדרנים. בין קורבנות בעבר שלהם ניתן למצוא גם את אלטון ג'ון ונשיא טורקיה ארדואן, ועכשיו כאמור, גם את הנסיך הארי. יש הטוענים שהצמד מקושר לשירותי הביטחון הרוסיים.

דוברו של הנסיך סירב להגיב, אבל מקורות מקורבים אליו מסרו ל"הסאן" שטבעי כי הארי יהיה מעוניין לחלוק את דעותיו בנוגע לשינוי האקלים.