ליברמן תוקף: "עמדתנו לגבי הרשימה המשותפת לא השתנתה"

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בשידור חי בפייסבוק, אומר: "במקום לפייס, נתניהו מפעיל מכונה אדירה של שנאה והסתה", לגבי הגרעין האיראני אמר: "לפי ההערכות איראן תוך כמה חודשים עם נשק גרעיני". עוד הוסיף, "לא פוסלים אף מפלגה או בן אדם, רוצים קואליציה ציונית וליברלית"

חדשות כיפה גלעד ארליך, חדשות כיפה 11/03/20 14:24 טו באדר התשפ

ליברמן תוקף: "עמדתנו לגבי הרשימה המשותפת לא השתנתה"
ליברמן., צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מתייחס למגעים מול כחול לבן על הרכבת הקואליציה ואומר כי עמדת המפלגה לגבי ישראל ביתנו לגבי הרשימה המשותפת לא השתנתה.  עוד הוסיף כי עמדת המפלגה לגבי ישיבה בממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת לא השתנתה, "אבל אנחנו לא חייבים לספק כדורי הרגעה או מודיעין לנתניהו". הוא הוסיף: "נקבל החלטות בהתאם לאינטרסים הלאומיים ובהתאם להבטחות לבוחרינו".

ליברמן תקף את ראש הממשלה, "במקום ללכת לממשלת פיוס, ועל רקע ההתרעות והדיווחים על התקדמות תוכנית הגרעין האיראנית שתושלם תוך כמה חודשים, ראש הממשלה עושה דה לגיטמציה ומפיץ שטנה"

עוד אמר כי אנו נמצאים במצב חירום, הקורונה מגיעה בזמן שקופת ישראל ריקה. לדבריו נתניהו שואף רק לפסקת התגברות וחוק צרפתי ופניו אינם לממשלת חירום. "הדבר היחיד שמעניין אותו זה פסקת ההתגברות וחוק הצרפתי, כל השאר זה רק הסוואה".

ליברמן אמר כי עד יום ראשון מפלגת ישראל ביתנו תגבש את המלצתה לנשיא על מרכיב הממשלה, ולא תודיע על כך כעת בתקשורת. לדבריו, הם לא יקיימו דיון עם אף מפלגה כל עוד לא קיבלו תשובות לגבי קווי היסוד שהציגו כדרישה להקמת ממשלה בתמיכתם. 

לשאלה בנוגע לפסילתו את נתניהו, אמר כי הוא לא יתייחס לכך עד שלא יקבל תשובה ברורה בנוגע לקווי היסוד שהציג. "עקרונית לא פוסלים אף מפלגה, ואף בן אדם, רוצים קואליציה ציונית וליברלית"