אחרי הפצצה שהטילה: לוי אבקסיס לא עונה לטלפונים

חבר הכנסת לשעבר, עמר בר לב, מהעבודה, טוען כי יו"ר מפלגת גשר, אורלי לוי אבקסיס, לא עונה לטלפונים של יו"ר מפלגתו, עמיר פרץ, החל מהודעתה אתמול

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/20 09:11 טו באדר התשפ

אחרי הפצצה שהטילה: לוי אבקסיס לא עונה לטלפונים
ח"כ אורלי לוי אבקסיס. "הפילה פצצה ולא עונה", צילום: פלאש 90

אחרי הודעתה הדרמטית אתמול (ג'), של ח"כ אורלי לוי אבקסיס, כי לא תשב בממשלה שנתמכת על ידי בל"ד והרשימה המשותפת. אומר חבר הכנסת לשעבר, עמר בר לב, שלא נכנס לכנסת לאחר תוצאות הבחירות, כי היא אינה עונה לניסיונותיו של יו"ר מפלגתה ח"כ עמיר פרץ ליצור עימה קשר. כמו כן, הוסיף בר לב, כי משיחתו עם פרץ הבין כי הוא בהלם מוחלט מהודעתה של לוי אבקסיס.

כזכור, אמש פרסמה לוי פוסט בפייסבוק: "לנוכח ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות, כאשר לנגד עינינו מופרים נורמות ועקרונות בסיסיים, ברצוני להבהיר מספר דברים. כולנו עדים לכך שמנהיגים שהתחייבו לפעול באמינות ובאחריות, עוסקים בימים אלה בשתדלנות מבישה ומוכנים לשלם כל מחיר לכל גורם במטרה להקים ממשלת מיעוט, גם אם זו תוקם על משענת קנה רצוץ".

לוי תקפה ואמרה כי "מדאיגה לא פחות העובדה שהחלטות מרחיקות לכת כמו משא ומתן עם הרשימה המשותפת, לרבות בל"ד, מתקבלות בחוג מצומצם מאוד הסובר שקביעותיו תחייבנה את כל חברי הכנסת השותפים לגוש". ועל כך כתבה, "אני מבהירה: אותי זה לא מחייב".

"לא אתמוך בממשלה הנשענת על בל"ד והרשימה המשותפת ואינני רואה עצמי מחויבת עוד לשותפות עם מפלגת מרצ, שנכפתה עליי ועל עמיר פרץ שותפי, בלחץ גורמים רבים בראשם כחול לבן. אמרתי זאת לפני הבחירות ואני אומרת זאת אחריהן. הבהרתי זאת גם לשותפי, יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, מיד לאחר הבחירות". כתבה לוי אבקסיס.

וסיימה - "אזרחי ישראל זכאים לצפות מנציגיהם לנהוג באחריות ובאמינות בקיום הבטחותיהם בעבורן קיבלו את המנדט",