הפריצה לטוויטר של שר הביטחון אינה רב מערכתית

לשכת שר הביטחון שוללת פריצה לטלפון הנייד של נפתלי בנט, זאת לאחר שעלה חשש כי פריצה רב מערכתית בוצעה לאחר שחשבון הטוויטר של בנט נפרץ. "הפריצה לא הובילה לחשבונות המייל האישיים או לנייד של השר"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 07/03/20 22:23 יא באדר התשפ

הפריצה לטוויטר של שר הביטחון אינה רב מערכתית
בנט עם כוכבי. הפריצה נקודתית, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון מבהיר: פריצת האקרים לחשבון הטוויטר לא כללה גם פריצה לטלפון הנייד. בכך מוריד נפתלי בנט את החשש כי בוצעה פריצה רחבה על ידי גורמים עוינים למידע מסווג. "אמש, בסביבות השעה 2 בלילה, נפרץ חשבון הטוויטר של שר הביטחון, נפתלי בנט, למשך מספר דקות. התכנים נמחקו באופן מיידי, וכן הוחלפה סיסמת הגישה אל החשבון"

"הנושא הועבר לטיפול גורמי הסייבר המוסמכים במערכת הביטחון, אשר החלו בבדיקה מיידית שארכה מספר שעות.," הוסיפו מלשכת בנט, "הבדיקה הסתיימה כעת ותימשך גם מחר. על פי כלל האינדיקציות, אין מדובר בפעילות של גורמי טרור עוינים והפריצה לא הובילה לחשבונות המייל האישיים או לנייד של השר, אלא הסתכמה בהשגת סיסמת הטוויטר בלבד. במקביל, שונו הסיסמאות לכלל החשבונות על מנת למנוע הישנות מקרים מעין זה".

נזכיר, כי עם צאת השת דיווחנו לכם על פריצה של האקרים, ככל הנראה אזרחים טורקים פרו פלסטינים, לחשבון הטוויטר של שר הביטחון. הפורצים צייצו בשם השר את דגלי טורקיה ופלסטין, תוך שהם קוראים קריאות גנאי לישראל. בהמשך נמחקו הציוצים. החשש שעלה הוא כי הפריצה היא רב מערכתית, דבר שיכול לגרום לנזקים גדולים. כעת, לשכר השת מבטלת אפשרות זו.