משרד הבריאות: אותר חולה קורונה נוסף בישראל

הנגיף מוסיף להתפשט. גבר בשנות ה- 50 לחייו חזר מברצלונה ואובחן כנשא של הנגיף. הגבר נכנס לבידוד. במשרד הבריאות מבקשים כי מי ששהה עם הגבר בטיסה יכנס גם הוא לבידוד. בכך מניין הנדבקים בישראל עומד על 22. מסיבות פורים יבוטלו?

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 07/03/20 21:02 יא באדר התשפ

משרד הבריאות: אותר חולה קורונה נוסף בישראל
ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בישראל. משרד הבריאות מודיע לפני זמן קצר כי גבר מאזור המרכז, בשנות ה- 50 לחייו, אובחן כסובל מהנגיף. פרטים אודות בדיקות האפדימולוגית טרם פורסמו, אך ידוע כי הגבר חזר בתאריך ה- 1.3.2020 מברצלונה. 

על פי הודעת המשרד, הגבר עלה על טיסל אל על LY393 לברצלונה ב- 27.2 וחזר מברצלונה ב- 1.3 בטיסת LY394. הגבר נכנס לבידוד החל מה- 4.3. בכך , מניין הנדבקים בנגיף המסוכן בישראל עולה ל- 22 איש. משרד הבריאות הוסיף וביקש מאילו ששהו עם הגבר בטיסה ליהכנס גם הם לבידוד ולווח על כך באתר המשרד או במוקד מגן דוד אדום.

נזכיר, כי בהלת הקורונה צברה תאצוה בשבוע החולף, עם מקרי הידבקות שהביאו לביטול לימודים ברחבי הארץ. מדובר בבחור הלומד בשכבה ט' במקיף ברנר, שם צוות המורים הנחה את ההורים שלא לשלוח את ילדיהם לבית הספר. בנוסף, סגנית מנהלת בית ספר בקרית אונו אובחנה כנשאית, ולימודים בוטלו גם עבור תלמידיה. בהמשך, מנהלי בתי ספר ביקשו ממשרד החינוך לבטל את כלל הלימודים בשבוע הקרוב, במה שיביא לביטול מסיבות הפורים שתוכננו. עם זאת, טרם יצאה הודעה רשמית על כך.