הליכוד הגיש מכתבי התראה נגד עיתונאים

מכתבי התראה נגד העיתונאים ברוך קרא, אביעד גליקמן, גור מגידו ומערכות ערוץ 13 ועיתון דה מרקר, בגין פרסום דברים העולים בכדי לשון הרע: "הציגו עובדות שקריות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/03/20 13:25 י באדר התשפ

הליכוד הגיש מכתבי התראה נגד עיתונאים
הליכוד, צילום: Gili Yaari/Flash90

מפלגת הליכוד הודיעה היום (ו) על הגשת מכתבי התראה לפני תביעה נגד העיתונאים ברוך קרא, אביעד גליקמן, גור מגידו ומערכות ערוץ 13 ועיתון דה מרקר, בגין פרסום דברים העולים בכדי לשון הרע. לדברי המפלגה, שלושת העיתונאים "עשו שימוש פסול בבמה התקשורתית שלהם כדי להציג אוסף של סימני שאלה מופרכים ועובדות שקריות תוך חיבור מאולץ. הציגו שקר גמור כאילו היה אמת, וביזו את שמה הטוב של הליכוד, עובדיה וספקיה".

במפלגה זעמו על הפרסום לפיו המפלגה או מי מטעמה שכרה את שירותיה של חברת ארמור כדי שתפרוץ לטלפון של בני גנץ, תרגל אחריו ועוד. אלו הוגדרו ע"י הליכוד כ"טענות משוללות יסוד".
 

במכתב ההתראה שנשלח לחדשות 13 נכתב, כי "בימים האחרונים מנהל ערוץ 13 מסע הכפשה חסר כל יסוד במטרה להשחיר את הליכוד ואת קמפיין הבחירות שלה. הדיווחים שלכם שקריים מן היסוד".  במכתב ההתראה שהועבר לדה-מרקר נכתב: "פרסום שקרי זה נעשה כדי להכפיש את הליכוד, תוך ניסיון ציני וחסר בסיס לשרבב ל'פרשה' זו אנשים נוספים המקורבים לראש הממשלה בתקווה לייצר מעין דרמה תקשורתית. ייאמר מיד, לא היה, לא נברא ואפילו משל לא היה".


להורדת הקובץ  


להורדת הקובץ