מסיבות פורים יתבטלו? מנהלי בתי ספר דורשים שלא לקיים לימודים בשבוע הבא

בהלת הקורונה צוברת תאוצה. לאחר ביטול הלימודים עבור שני בתי ספר ברחבי הארץ עקב חשש להידבקות בנגיף המסוכן, מנהלי בתי הספר מבקשים ממשרד החינוך שלא לקיים כלל לימודים בשבוע הבא. "בתי הספר הפכו למדגרה להתפשטות הקורונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/20 13:06 ט באדר התשפ

מסיבות פורים יתבטלו? מנהלי בתי ספר דורשים שלא לקיים לימודים בשבוע הבא
כיתות ריקות . אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בתי הספר העל יסודיים מבקשים ממשרד החינוך לבטל את הלימודים בשבוע הבא. המכתב שמגיע למשרד החינוך מאת מנהלי בתי הספר מגיע לאור התפשטות נגיף הקורונה והחשש כי במידה ויתקיימו לימודים הנגיף יוסיף להתפשט ויכניס לבידוד אלפי תלמידים. ״בתי הספר הפכו למדגרה להתפשטות הקורונה ויש להתמודד באומץ, גם במחיר השבתת שני מיליון תלמידים ויותר״ אומרים המנהלים. במידה ומשרד החינוך ייענה בחיוב לבקשה, המשמעות היא שכל מסיבות הפורים שתוכננו להתקיים בשבוע הבא יבוטלו.

נזכיר, כי אמש נאלצו להיכנס לבידוד עשרות תלמידי בתי ספר ברחבי הארץ, זאת לאחר שנגיף הקורונה התפשט בשני מוקדים שונים. תחילה דווח על נער מגבעת ברנר שאובחן כסובל מהנגיף, במה שהביא את הנהלת בית הספר להודיע לחברי שכבתו כי עליהם להישאר בבית מחשש שידבקו. לאחר מכן דווח על סגנית מנהלת בית ספר בקרית אונו שנדבקה גם היא בנגיף, במה שהביא לביטול הלימודים של עשרות מתלמידיה. 

סגן מנכ"ל משרד הבריאות מסר בתגובה לבקשה לבטל את הלימודים בשבוע הבא: "אנו נערכים למניעת נסיעות בתחבורה ציבורית, איסור ומניעת התקהלויות כגון אירועים וחתונות, ולסגירת מוסדות החינוך בישראל כבר בימים הקרובים"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן