דרעי: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה"

שר הפנים אריה דרעי בירך על תוצאות המדגמים, המבשרות על גריפת 9 מנדטים של מפלגתו ש"ס, כמו גם על ניצחון גוש הימין בבחירות. "ניישם את הכרעת העם ונקים ממשלה מיידית". הנוכחים קיבלו את השר עם השיר: "אין שום ייאוש בעולם כלל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 23:25 ו באדר התשפ

דרעי: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה"
דרעי. בירך על ההישג, צילום: פלאש 90

עם היוודע תוצאות המדגמים והבשורה על ניצחון גוש הימין בבחירות הקרובות, יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הגיע לאולם הפעילים של ש"ס כשהוא מחויך מתמיד ולקול תשואות ההמון ששאג "רבינו שאג בקול גדול - אין שום ייאוש בעולם כלל"

שר הפנים הודה לנוכחים ובירך על ההישג: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה.  הודו לשם כי טוב. כי לעולם חסדו. זה היום, עשה ה', נגילה ונשמחה בו. ברשות אחיי ורעיי ואהבויי וידידיי, השליחים והנציגים האהובים והמסורים שלנו. באמת, כל אחד ואחד אהוב, מסור, מוכשר, ברוך השם, כולם כאיש אחד - ברוך השם."

"רבותיי, באתי עכשיו מביתו של מר"ן ראש הישיבה, גדול הדור, הכהן הגדול, שהשבוע ובשבוע שעבר ליבנו נשבר כשראינו את הדמעות שלו, כשראינו את הבכי שלו. כל כך היה לי שמחה, לראות אותו מלא שמחה, איך שהוא היה רגוע. רבותיי בשעה 7 בערב, כששלחתי אליו שליח להגיד לו שהמצב לא טוב ושצריך הרבה ישועה, הוא מ7 עד 8 וחצי בערב, ישב בדמעות וקרא קהילים להצלחת התנועה הקדושה. אנחנו מודים לו, ולמועצת חכמי התורה."

"מי שראה את הגאון הגדול, זקן ראשי הישיבות, מגיע לצפת, לטבריה, לכל מקום, מבין מה מסירות הנפש הגדולה שאנחנו חייבים לגדולי דורנו, למורי דרכנו, לחכימנו, אשרינו שזכינו שיש לנו הנהגה רוחנית כזו, ברוך השם." הוסיף יו"ר ש"ס.

"רבותיי, ברוך השם, שנה שלמה, זה פעם השלישית שאנחנו נפגשים כאן, אולי יותר אפילו, עם משה לאון ועיריית ירושלים, אבל היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר", הוסיף דרעי, "מחר בע"ה יום שלישי שנכפה בו כי טוב, כבר אנחנו נשב מחר, ראשי גוש הימין, עם רה"מ בנימין נתניהו. ואנחנו בע"ה, ניישם את הכרעת העם הברורה של היום, ונקים ממשלה מיידית, בראשותו של נתניהו, ממשלת ימין. נעביר תקציב, אנחנו נאשר, נקים ממשלה מהירה ומיידית, נאשר תקציב המדינה, ואח"כ נראה בהמשך להרחיב את הממשלה. כעת המשימה היא להקים ממשלה מידית וזה מה שאנחנו נעשה, זה מה שהעם בחר היום - הכרעה ברורה."

על פי תוצאות המדגם, מפלגתו של שר הפנים גרפה מספר מנדטים נאה, כאשר בכלל המדגמים שפורסמו בערוצי התקשורת, היא רחוקה מנדט בודד ממספר מנדטים דו ספרתי - ועומדת על 9. 

גם יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן הגיב לדברים ואמר: "הודו להשם כי טוב. גם זכינו להישג גדול וגם לסור מרע מאלה שחיפשו לפגוע בנו. בזכות גדולי ומאורי הדור שהטריחו עצמם ובאו לערי השדה לעודד ולחדד על הסכנה שהיתה. ליברמן נכשל הערב. הוכח שמי שמרים יד נגד השבת ונגד התורה סופו להיכשל. ניפגש מחר עם רהמ ונדאג להקמת קואליציה טובה, בהכוונת מועצת גדולי התורה. הוכחנו בכל מערכת הבחירות אחדות השורות בתוכנו ובזכות כך הגענו לתוצאה מבורכת ב״ה".