ליברמן: "ישראל ביתנו תישאר נאמנה לקהל בוחריה"

יו"ר ישראל ביתנו הגיב לתוצאות המדגמים וביקש לצנן את ההתלהבות: "אני ממליץ לחכות לתוצאות הסופיות, גם בבחירות הקודמות המפלגות המשיחיות קיבלו מספר מנדטים דומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 23:01 ו באדר התשפ

ליברמן: "ישראל ביתנו תישאר נאמנה לקהל בוחריה"
אביגדור ליברמן , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר פרסום תוצאות המדגמים המבשרים על ניצחון גוש הימין בבחירות, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ביקש לצנן את השמחה ואמר כי "אנחנו מחכים לתוצאות הסופיות מהקלפיות השונות, ושום דבר עוד לא בטוח. גם בבחירות הקודמות המפלגות המשיחיות קיבלו מספר מנדטים זהה"

עוד הוסיף ליברמן כי "ישראל ביתנו היא מפלגה עם מצע מסודר, אנחנו נישאר נאמנים לקהל בוחרינו ונעשה את מה שאנחנו מאמינים בו. אנחנו לא רוצים להסיק כרגע שום דבר , אלא לחכות לתוצאות הסופיות" 

"המדגמים שונים מהסקרים, והגוש החרדי-משיחי לא משאיר בריריה אלא להמתין לתוצאות האמת. לא נזוז מילימטר ממה שהבטחנו" המשיך ליברמן. 

צפו בדברים: 
https://www.facebook.com/AvigdorLiberman/videos/512864952974604/

שעות לאחר מכן, הוסיף יו"ר ישראל ביתנו בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני רוצה להודות לכל המצביעים אשר הביעו אמון בישראל ביתנו פעם נוספת והצביעו ל'. עדיין לא ברור איזו ממשלה תקום, אבל חשוב לי להבהיר שתי נקודות - בחירות חדשות לא תהיינה ולא נצטרף לשום ממשלה בראשות נתניהו ובהשתתפות ש"ס ויהדות התורה".