סמוטריץ' לכיפה: "התוצאות הן בשורה אדירה לעם ישראל"

יו"ר האיחוד הלאומי התראיין לכיפה והתייחס לתוצאות המדגמים שבישרו על ניצחון גוש הימין בבחירות, תוך גריפה של 60 מנדטים מכלל הקולות. "מקווה שיחד עם קולות החיילים נקבל את המנדט הנוסף להרכבת הממשלה" אמר באופטימיות

אלעד הומינר מירב כהן ואלעד הומינר, חדשות כיפה 02/03/20 22:46 ו באדר התשפ

סמוטריץ' לכיפה: "התוצאות הן בשורה אדירה לעם ישראל"
סמוטריץ'. מברך על המדגמים, צילום: כיפה

עם היוודע תוצאות המדגמים והבשורה על ניצחון גוש הימין תוך גריפה של לא פחות מ- 60 מנדטים, המגלמים בתוכם לכל הפחות 6 מנדטים למפלגת ימינה, יו"ר האיחוד הלאומי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התראיין לכיפה ובירך על ההישג.

צפו בדברים: 

"אני מקווה שיחד עם קולות החיילים נקבל את המנדט החסר להרכבת הממשלה, פתח שר התחבורה וביקש להוסיף אופטימיות, "אני מעריך יחד עם קורטוב הזהירות הנדרש שיהיה לגוש הימין את 61 המנדטים הדרושים, מדובר בבשורה אדירה לעם ישראל"

ח"כ מתן כהנא אמר בראיון לכיפה כי "הימין ניצח. בנט היה המבוגר האחראי בקמפיין ולא ירה בנגמ"ש". על השאלה האם ימינה תישאר מאוחדת השיב כי "אנחנו עכשיו סיעה משותפת, רצים ביחד בכוח גדול של הציונות הדתית והימין הממלכתי".

מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, אומר לכיפה אחרי פרסום תוצאות המדגמים כי מפלגת ימינה במצב טוב ביחס למצבה בשנה האחרונה: "גוש הימין נראה במצב טוב, עוד קצת ויהיה 61. תוצאות האמת יכולות לשחק לטובתנו. מאוד יכול להיות שיש לנו 61". אומר אורבך.

ח"כ לשעבר ניסן סלומיאנסקי התראיין לחדשות כיפה רגע לאחר פרסום תוצאות המדגמים, שבישרו על ניצחון הליכוד על כחול לבן וכ-60 מנדטים משוערים לגוש הימין. סלומינסקי היה מסוייג ואמר: "התחושה הכי טובה אבל לא טובה מאד, כבר חווינו את ה- 60 מנדטים הללו והלכנו לבחירות נוספות".

ח"כ אופיר סופר אמר בראיון לחדשות כיפה: "אנחנו באופטימיות זהירה. בסך הכל נראה שהימין יצא להצביע, עשה את מה שצריך. מה שחשוב זה שעם ישראל ומדינת ישראל הולכים, כפי המסתמן, לצאת מהמשבר הפוליטי הארוך".