משרד הבריאות: אדם נוסף נדבק בנגיף הקורונה

גבר ששב לאחרונה באיטליה קיבל הודעה ממשרד הבריאות כי הוא סובל מנגיף הקורונה, וייאלץ להיכנס לבידוד. בכך, מניין הנדבקים בנגיף בישראל עלה ל - 12 בני אדם. במקביל- אלפי שוהים בבידוד הצביעו היום בקלפיות ייעודיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 20:40 ו באדר התשפ

משרד הבריאות: אדם נוסף נדבק בנגיף הקורונה
אילוסטרציה, צילום: pexels (Pixabay)

במשרד הבריאות מדווחים לפני דקות אחדות על ישראלי נוסף שאובחן בסובל מנגיף הקורונה. החולה הינו תושב אשדוד שחזר לאחרונה ואיטליה, ואעבר בדיקה שלאחריה נמצא כי הוא נושא עליו את הנגיף המסוכן. בזאת מניין הנדבקים בישראל מהנגיף מטפס ל - 12 איש. 

על פי הודעת משרד הבריאות, הגבר חזר מארץ המגף לאחר ששהה בטיסת ישראייר מספר 6H356 ביום שלישי ה- 25.2 בשעה 20:00 בערב. בטרם אובחן החולה כסובל מהנגיף הוא שהה ברכבת נתב"ג ובשוק הים באשדוד אך לא נכנס לחנות כלשהי במקום. במשרד הבריאות מבקשים מנוסעי אותה טיסה ולכל מי ששה באותם מקומות מצוינים להיכנס לבידוד. גם עיריית אשדוד הפיצה לתושביה מסר דומה.

נגיף הקורונה גורם לחשש בישראל, והביא אלפים שחזרו מחו"ל או לאלו ששהו ללידם להיכנס לבידוד. במשרד הבריאות נאלצו להתקין לשוהים קלפיות ייעודיות בכדי שתהיה האפשרות לממש את זכות ההצבעה בבחירות. הקלפיות נגדשו ביותר מ - 4,000 חשודים כנשאי הנגיף, מה שאילץ את משרד הבריאות לפתוח שתי קלפיות נוספות ולהאריך את זמן פעילות הקלפיות עבור המצביעים.