צה"ל: תקפנו בסוריה בתגובה על ירי צלפים ברמת הגולן

לאחר ניסיון פיגוע צליפה נגד כוח צה"ל בצפון רמת הגולן, תקף הכוח כלי רכב בקוניטרה ממנו בוצע הירי. בנט: "אויבינו מנסים לפגוע בנו, לפגוע באזרחי ישראל, ולשבש את שגרת חיינו. אנחנו נגדע את ידי האויב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 14:10 ו באדר התשפ

צה"ל: תקפנו בסוריה בתגובה על ירי צלפים ברמת הגולן
אילוסטרציה, צילום: דובר צה"ל

כוחות צבאיים בצפון רמת הגולן זיהו מוקדם יותר היום (ב') ירי של צלפים לכיוון חיילי צה"ל, הירי נעשה מרכב בעין א-תינה שבמחוז קוניטרה. במסגרת האירוע הוקצפו למקום כלי טיס של חיל האוויר ותקפו את רכב הצלפים המעורב באירוע, צה"ל אישר כי אכן תקף. 

סוכנות הידיעות הממלכתית של סוריה, סאנא, דיווחה כי "ישראל תקפה בטיל מעל הגולן מכונית בעין א-תינה שבפרברי קוניטרה". לטענת הסורים, מדובר היה בכלי רכב אזרחי. מוקדם יותר היום נצפו מסוקים צבאיים רבים חגים בשמי צפון רמת הגולן. כאמור, צה"ל לקח אחריות על התקיפה בעקבות ניסיון של צלפים מעבר לגבול הסורי לפגוע בחיילים.

שר הביטחון, נפתלי בנט: "גם ביום הבחירות, אויבינו מנסים לפגוע בנו, לפגוע באזרחי ישראל, ולשבש את שגרת חיינו. גם ביום הזה, כמו בכל ימות השנה, אנחנו נגדע את ידי האויב ולא נאפשר להם לשבש את שגרת חיינו. אנחנו נמשיך לתת ביטחון לאזרחי מדינת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן