נס באלפים - אב חילץ את בנו שנטמן בשלג: "לא אשכח לעולם את הרגע שיכולתי להחזיק אותו"

גילון קמפבל לקח את שני בניו לסקי בהרי מון בלאן המושלגים, אך בנו בן ה- 11 נפל לבור שלג ונטמן בתוכו. לאחר סריקה ממושכת, האב גילה את מקום הימצאו של הילד וחילץ אותו בשלום מהבור: "הוא היה כל כך קפוא, אבל בחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/20 18:47 ה באדר התשפ

נס באלפים - אב חילץ את בנו שנטמן בשלג: "לא אשכח לעולם את הרגע שיכולתי להחזיק אותו"
הרי האלפים. ארכיון, צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90

אב ושני בניו ביצעו סקי על הרי האלפים שבצרפת. אך את מה שיתרחש תוך כדי הסקי הם לא יכלו לצפות מראש. אחד הבנים של האב נפל לתוך בור שלג בעומק של מטר וחצי וכוסה לחלוטין, כך שאי אפשר היה לראותו. בעזרת מכשיר GPS שפעל מתיקו של הילד, האב הגיע למקום בו נפל הילד וחילץ אותו בשלום.

המקרה אירע תוך כדי סקי בתחילת חודש דצמבר. גילון קמפבל לקח את שני בניו להרי מון בלאן הצרפתים, ותיאם עמם על נקודה בהר בה הם נפגשים לאחר שיסיימו את קטע הגלישה. ברגע שהאב הגיע לנקודת המפגש ולא ראה את בנו בן ה- 11, הוא הבין שמשהו שקרה.

גילון קמפבל החל לסרוק אחר שנו, ובעזרת מכשיר ה- GPS הגיע לבור אליו בנו נפל ושהספיק לכסות את בנו בשלג. קמפבל חפר בתוך הבור עד שקסדתו של בנו בצבצה מולו. "אני לא אשכח לעולם את הרגע שיכולתי להחזיק אותו. הוא היה כל כך קפוא, אבל בחיים" אמר האב הנרגש לרשת CNN הבריטית.

יש לציין כי גלישתם של השלושה לא בוצעה על מסלול שלג מוגדר, כך שהמחליקים הכניסו עצמם לסכנה מבעוד מועד, סכנה שהביאה לרגעים המלחיצים שנגמרו בנס.