בהלת הקורונה: מוזיאון הלובר סוגר את שעריו בפני מבקרים

התפשטות הנגיף מעוררת בהלה בצרפת, והנהלת המוזיאון סגרה את המקום בפני מבקרים, זאת לאור החשש כי עובדי המקום נדבקו בנגיף ועלולים להדביק תיירים שיגיעו למקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/20 16:19 ה באדר התשפ

בהלת הקורונה: מוזיאון הלובר סוגר את שעריו בפני מבקרים
מוזיאון הלובר. נסגר למבקרים, צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

נגיף הקורונה מתפשט בצעדי ענק, ומעורר פאניקה גם בצרפת. במדינה האירופית מדווחים היום (א') כי המנהלת מוזיאון הלובר החליטה לסגור את שערי המוזיאון וזאת בשל חשש כי עובדי המקום נדבקו בנגיף הקורונה. על פי המסתמן, המוזיאון יתפח מחדש לכניסת מבקרים רק לאחר ווידוא כי המקום תקין לכניסת מבקרים.

עוד קודם לכן, ידיעות בדבר התפשטות הנגיף הגיעו גם אל יבשת אמריקה. הרשויות בברזיל דיווחו על שני מקרי הידבקות של תושבים מקומיים, ושעות ספורות לאחר מכן ארצות הברית הוציאה אזהרת מסע לאזרחיה עבור טיסה למדינות איטליה ואיראן. 

כמו כן, נגיף הקורונה הצליח לחדור אל שטחי ישראל, עם שני ישראלים שחזרו ארצה מספינת הקורונה ואובחנו כסובלים מהנגיף. הידיעות על ההתפשטות מגיעות יממה בודדת לפני הבחירות והביאו את משרד הבריאות להוציא הודעה לציבור מתוך מטרה להרגיע את הרוחות. בהודעת משרד הבריאות נאמר כי אין חשש מיציאה להצבעה בקלפיות השונות, וכי 5,630 האנשים השוהים בבידוד, יצביעו בקלפיות הייעודיות לכך.