נזקי הקורונה: חברת התעופה הגדולה בעולם מבטלת טיסות מאיטליה לישראל

חברת הנסיעות "ריינאייר", המפעילה בין השאר טיסות מרומא ובולוניה לישראל, מבטלת את טיסותיה עקב התפשטות נגיף הקורונה. מוקדם יותר ביטלה גם אל על טיסות לארץ המגף

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 27/02/20 21:40 ב באדר התשפ

נזקי הקורונה: חברת התעופה הגדולה בעולם מבטלת טיסות מאיטליה לישראל
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

חברת הלואו קוסט הגדולה בעולם, "ריינאייר" הודיעה כי היא מבטלת את טיסותיה מאיטליה לישראל, כך מפרסום של כאן 11 שמדווח לפני דקות אחדות. הודעת החברה למעשה גורמת לביטול אלפי כרטיסים של טיסות רבות שהחברה מוציאה, בין השאר לרומא ובולוניה. מערכת הזמנת הכרטיסים של החרבה אף חסמה את האפשרות להזמין טיסות אלו והחברה בוחנת ביטול טיסות ליעדים נוספים במקביל.

נזכיר, כי עוד מוקדם יותר הערב הודיעה חברת התעופה אל על על ביטול טיסות לארץ המגף גם היא. הנחיית החברה הגיעה לאור החשש מנגיף הקורונה המתפשט בארץ המגף, כמו גם הוראת משרד הבריאות מאמש שלא לטוס לחו"ל כלל מחשש להחדרת הנגיף אל שטחי ישראל. מאוחר יותר התקבל דיווח לפיו עקב הנזק שנעשה, באל על מכינים את הקרקע לפיטורי אלפי עובדים.

אל על. מבטלת טיסות

אל על. מבטלת טיסותצילום: תומר נויברג/פלאש 90

מי שביקש להתייחס לנזקים שנעשים לענף התיירות שנקלע למצוקה הוא שר התיירות יריב לוין שאמר: "זה אירוע בין לאומי, רב מימדים, שיש לו כמובן השפעה על תעשיית התיירות בישראל. אנחנו נמצאים בקשר עם כל הגורמים בענף התיירות ועומדים לרשותם. יחד עם משרד האוצר אנו מגבשים את חבילת הסיוע שתאפשר לתיירנים ולכל הגורמים שעוסקים בענף הזה, להתמודד עם המשבר בצורה המיטבית"